PORVARIHALLITUKSELLA MENNÄÄN!!
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:23"]
36 vuotta tässä on odoteltu, että päästään noista rantaruotsalaisista eroon. Hyvä, hyvä. Tietääkö tämä vihdoinkin pakkoruotsin loppua? Ainoastaan Kokoomuksessa sillä on kannatusta
[/quote]
Sinä se osaat asettaa asiat tärkeysjärjestykseen. Edessä alkuun 10 miljardin leikkaukset, todennäköisesti myöhemmin paljon suuremmat, mutta sinua kiinnostaa joku vitun pakkoruotsi? Huh huh..
[/quote]Rahaa mulla on elämiseen, mutta pakkoruotsi haittaa mun opiskeluja. Mulle tärkeintä on päästä siitä eroon.
[/quote]
Oli ruotsinopetuksen tilanne tulevaisuudessa mikä tahansa, niin ensinnäkin lakimuutokset on kovin hitaita prosesseja. Toisekseen koulutusohjelmien opetussuunnitelmia ei aleta noin vain lennossa muuttamaan kesken koulun. Joten joutunet joka tapauksessa sen ruotsin suorittamaan.
Pitkästä aikaa helvetin hyvä uutinen, sipilä taitaa olla järkevä mies. Demarit ja vasemmisto voisi lähettää siperiaan! Siellä on teillä tilaa ja aikaa lakkoilla! Jeee!, ja rkp pois- vielä paremmaksi menee!!
Haglundi kitisee. Heh heh hyvä kun rkp blokattiin ulos, nautin suuresti.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:37"]
Loistavaa! Kansan ääntä on kerrankin kuultu, kun mukana on kolme kansan valitsemaa (eniten ääniä saanutta) puoluetta.
[/quote] Alapeukuttajat: meinaatteko, että vaalitulos ei edusta mitenkään kansan tahtoa? Vai meinaatteko, että demokratia on huono asia?
[/quote]
Mitenköhän pitäisi ottaa se, että Sipilä nosti leikkaustavoitetta 6 miljardilla vaalien jälkeen?? Demokratiaako? Kuinka moni olisi äänestänyt Keskustaa, jos olisi tiennyt tämän asian etukäteen? Tai sen että ottavat Kokoomuksen hallitukseen?
[/quote]
http://www.hs.fi/talous/a1430794334945
Suomi on kohta yhtä ruvella kuin Kreikka. Tämä on vasemmiston tekosia ...heillä kun on tämä 'yhteiskunta' - joku mystinen rahasampo mistä voidaan pumpata loputtomasti vastikkeetonta nannaa laiskolle.
Täällä on pian eu neuvomassa meitä rahan käytössä jos ei saada järkeä tähän 'hyvinvointiin'
[/quote]
Just näin!!! Kohta tulee joku ulkopuolinen auttamaan jos me ei nyt itse osata
niinhän se oli viimeksikin
ei meillä enää ole mtään oikeaa vasemmistoa muutenkaan
Onko täällä oikeesti porukka jotka toivoo että hallitus epäonnistuu?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:07"]
Onko täällä oikeesti porukka jotka toivoo että hallitus epäonnistuu?
[/quote]
Mun puolesta sais kaatua vaikka koko hallitus. Toivottavasti persut lähtee kesken kauden ja kaatuu koko paska.
Ja mitä sitten... Demarit ja vihreät tulee ja pelastaa suomen? Otetaan vaik lainaa ja jaetaan ilmaista rahaa kaikille ketä kiinnostaa?
Olenko ainoa, joka vilpittömästi toivoo, että tämä hallitus onnistuu tavoitteissaan? En äänestänyt mitään noista puolueista, mutta pulinat pois; siinä on kolme suurinta. Juha Sipilä on bisnesmies, jospa hän älyäisi jotain maan talouden parantamisesta. Ei ole kenenkään etu, jos hallitus epäonnistuu.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:15"]
Olenko ainoa, joka vilpittömästi toivoo, että tämä hallitus onnistuu tavoitteissaan? En äänestänyt mitään noista puolueista, mutta pulinat pois; siinä on kolme suurinta. Juha Sipilä on bisnesmies, jospa hän älyäisi jotain maan talouden parantamisesta. Ei ole kenenkään etu, jos hallitus epäonnistuu.
[/quote]
jos sipilä aloittaa leikkauksilla niin pieleen menee
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:15"]
[/quote]
No kyllähän keskustalla oli perustulo vaaliohjelmassa, mutta en usko että toteuttavat sitä. Varmasti oli pelkästään äänien kalastelemisen takia laitettu sinne, ilman mitään aikomusta tarttua asiaan.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:33"]
No, nyt nähdään persujen todellinen luonne, karmeat leikkaukset edessä. Soini on jo pahoinvoivan näköinen, tietää joutuvansa Kokoomuksen ja Kepun jalkoihin.
[/quote]
Ei, vaan ihan talouslukujen.
Hyvältä näyttää kyllä, pakko sanoa!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:23"]
36 vuotta tässä on odoteltu, että päästään noista rantaruotsalaisista eroon. Hyvä, hyvä. Tietääkö tämä vihdoinkin pakkoruotsin loppua? Ainoastaan Kokoomuksessa sillä on kannatusta
[/quote]
Sinä se osaat asettaa asiat tärkeysjärjestykseen. Edessä alkuun 10 miljardin leikkaukset, todennäköisesti myöhemmin paljon suuremmat, mutta sinua kiinnostaa joku vitun pakkoruotsi? Huh huh..
[/quote]Rahaa mulla on elämiseen, mutta pakkoruotsi haittaa mun opiskeluja. Mulle tärkeintä on päästä siitä eroon.
[/quote]
Oli ruotsinopetuksen tilanne tulevaisuudessa mikä tahansa, niin ensinnäkin lakimuutokset on kovin hitaita prosesseja. Toisekseen koulutusohjelmien opetussuunnitelmia ei aleta noin vain lennossa muuttamaan kesken koulun. Joten joutunet joka tapauksessa sen ruotsin suorittamaan.
[/quote]Jätän koulun kesken ja pyrin uudelleen samaan kouluun. Ruotsin lukeminen ei ole vaihtoehto. Olen jo suunnitellut lähtöä ulkomaille opiskelemaan jos ruotsi jää.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:56"]Mikä helvetin porvarihallitus???
Kokoomus on kommunistpuolue ja nuo kaksi muuta verenpunaisia sosialistipuolueita!
Selvittäkää mitä mikäkin poliittinen ideologia pitää sisällään, niin ehkä sitten ymmärrätte.
Suomalainen läpimätä media aivopesee kansaa luulemaan sosialistia oikeistolaiseksi.
Suomessa ei ole yhtään oikeistopuoluetta, valitettavasti.
[/quote]
Hail! Vaan sullekin.