Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alaikäinen tyttäreni hengaa aikuisten seurassa

Vierailija
07.05.2015 |

16-vuotias erikoinen, järkevä ja päihteetön tyttäreni on löytänyt samanhenkistä seuraa 20-30 -vuotiaiden opiskelijoiden joukosta. Tiedän, että siellä on yksi mies, jonka tyttäreni kokee läheisimmäksi kuin minutkaan. Tiedän miehen pintapuolisesti ja tiedän hänenkin olevan erikoinen, järkevä ja lähes päihteetön (normi saunakaljat). Tiedän myös, että ainakin toistaiseksi heidänkin välinsä ovat olleet kaverilliset eikä romanttiset. 

Periaatteessa olen vähän varpaillani tyttäreni suhteen tämän seuran vuoksi. Koska he ovat selkeästi omaa tytärtäni vanhempia. Mutta käytännössä en kyllä ole ollenkaan huolissani. Hän on viimein löytänyt ihmisiä, joiden seurassa viihtyy. Näin ei ole ollut oikeastaan koskaan. 

Tämä on hämmentävää. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖR KEÄÄ LASTEN HYVÄKSIKÄYTTÖÄ!!1

nyt äkkiä lapsi pois aikuisten seurasta tai lapsen elämä on pilalla!!11

jo yksikin aikuisen kanssa käyty keskustelu tuhoaa lapsen!111

Vierailija
2/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 17 v tyttö ja aina tullu paremmin toimeen oman ikäsiäni vanhempien kanssa. En oo ryypänny ja rällänny pitkin kyliä, vaikka suurin osa mun parhaista ystävistä onkin 2-5 v vanhempia, jotkut enemmänkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIKUISYSTÄVILLE KUOLEMANTUOMIO!!! SELKEÄSTI YRITTÄVÄT TÖRKEÄÄ LAPSEN TUHOAMISTA

Vierailija
4/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö varmuuden vuoksi kastroimassa nämä kaverit? Teet sitten kiveksistä soppaa.

Vierailija
5/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin aikuisen kanssa käyty keskustelu aiheuttaa traumaattispohjaisen reflektioreaktion.

Vierailija
6/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten kouluissa voi olla niin paljon aikuisia opettamassa. Aikuiset, jotka juttelevat lapsille koko päivän haloo?? Epäilyttävää?? Aikuiset opettajat pois kouluista.

Vierailija
7/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin teini yrittää joskus tulla juttelemaan minulle. Olen pysynyt tiukkana ja käskenyt heti menemään omaan huoneeseensa.

Vierailija
8/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa se suojaikäraja on 16 eli et voi päättää tyttäresi puolesta kenen kanssa hän aikansa viettää

Vierailija
9/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 13v tyttäreni kaveeraa 30-vuotiaan naisen kanssa. Käyvät leffassa ja shoppailemassa. Oon tosi iloinen että tytöllä on eri-ikäisiä ystäviä. On myös oman ikäisiä ja nuorempia.

Vierailija
10/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen samaa, mun vanhin kaveri on 35-v mies :) Muut ovat noin 25-vuotiaita. Koskaan en ole edes maistanut alkoholia, eikä kyllä kiinnostakkaan. Koskaan ei ole ollut minkääntapaista painostusta kavereiden puolelta, vaikka muutama niistä juovat joskus jotain.

t. 16v

Vierailija
11/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:16"]Suomessa se suojaikäraja on 16 eli et voi päättää tyttäresi puolesta kenen kanssa hän aikansa viettää
[/quote]

Ei voi päättää, tai rajoittaa mitään, mutta voi ilmoittaa viranomaisille, jos epäilee hyväksikäyttöä.

Vierailija
12/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloitus olisi voinut olla minun äitini n. 20 vuotta sitten. Viihdyin reilusti itseäni vanhemmassa seurassa, olin varhaiskypsä. Porukassa oli myös n. 10 vuotta minua vanhempi mies, jonka kanssa oli molemminpuolista ihastusta. Mitään ei tosin tapahtunut ennen kuin täytin 18, koska hän oli herrasmies. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi