Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain bannia eilen

Vierailija
07.05.2015 |

En ole häirikkö. Kauan sitten olin, silloin sain bannit harva se päivä. Nykyään keskustelen nätisti.
Yritin äsken kirjoittaa, eli joku eilisillan viesti oli kyseessä. Ainoa mahdollinen on syy on 2 viestiä, joissa ihmettelin, mikä on rasistinen katse tai katsomattomuus. Kyse oli SPR:n kampanjasta, jossa puhutaan rasistisista ilmeistä, eleistä ja katseista. Olen siis ihan suvaitsevainen, ihmettelin vaan.
.
Modet, joku raja kiitos! Tuntuu, että tiettyjen aiheiden suhteen täällä ollaan tosi herkkiä. Monet esim. raiskauksen uhreja pilkkaavat viestit saavat jäädä. Ihan oikeasti. En pilkannut ketään, haluan kasvattaa pakolaiskiintiötä ja puutun rasismiin jos sitä näen. Antakaa ihmisten keskustella kaikista asioista!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat että Suomi vallataan sosiaalieläteillä?

Vierailija
2/4 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saannut Hups viestejä kolme kerataa, yleensä ne loppuu kun vuorokausi vaihtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:12"]Haluat että Suomi vallataan sosiaalieläteillä?
[/quote]
En en en. Haluan järkeä maahanmuuttopolitiikkaan. Terveet nuoret miehet paremman elintason perässä jääkööt rakentamaan omaa maataan! Jos nämä tulijat saisi jotenkin blokattua, olisi meillä varaa ottaa oikeita pakolaisia, niitä kärsiviä naisia ja lapsia pakolaisleireiltä. Nykyinen kiintiö on 750, sitä voisi maltillisesti kasvattaa, JOS näiden maahantunkeutujien ryntäys pysäytetään. EU on tässä avainasemassa. Oikeita kärsiviä on tehokkainta auttaa myös siellä, missä ovat nyt.
.
Yritin avata keskustelua siitä, MISTÄ täällä saa keskustella!!!

Vierailija
4/4 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta? No, puhutaan sitten pieruista, ruokapöydistä ja pettävistä miehistä. Suljetaan silmät ympäröivältä maailmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi