Tapaillessa esille tullut yllätys?
Mikä yllätys teille on paljastunut tapailukumppanissa aikaa myöten, jota ei aluksi kertonut. Asia mikä mietitytti kun sait tietää? Jokin joka sai miettimään suhdetta enkä tarkoita asiaa, että ei juonut kahvia vaan teetä, vaan jotain vakavampaa? Jokin luonteessa, tilanteessa, terveydessä, aikaisemmissa suhteissa. .. jne?
Kommentit (10)
Mulle oli yllätys, että erittäin hyväkuntoinen (jo työnsäkin puolesta pakko olla) ja hoikka 5-kymppinen mies on käynyt läpi pallolaajennuksen jo jokunen vuosi takaperin. Toki rankka sukurasite taustalla. Mutta se sitten selitti monta asiaa esim. sen suhteen, millaista ruokavaliota hän noudattaa.
N.kymppitonnin velat eri pikavippihommista...seurusteltiin pitkään, mutta sitten tajusin lakata olemasta aina joka asiassa maksumiehenä.
Ajattelin ensin että oli vain ns. hitaasti lämpiävä mutta jonkin ajan päästä paljastuikin että oli eronnut juuri useamman vuoden kestäneestä suhteesta naisen petettyä. Ja kun aikaa meni vielä eteenpäin paljastui että naisella oli ollut heidän suhteensa alkaessa pieni vauva ja mies oli käytännössä ollut lapselle kuin isä sillä lapsen oma isä ei ollut missään tekemisissä lapsen kanssa. Ikää meillä oli 20+.
Olisi pitänyt juosta ja kovaa mutta tyhmästä päästä kärsi vuosien jälkeen koko ruumis.
Takavuosien tapahtumia. 1. Herra T paljastui hormonien käyttäjäksi ja kaikin tavoin oli väkivaltainen, vaanija. 2. Herra J olikin ilkeä pelimies, alkoholia lipittävä ja olikin nuori avovaimo kotona. 3. Herra JM piilotti verenpainelääkkeensä jostain syystä ja luonne oli hankala hyökkäävä välillä, joi alkoholia joskus. 4. JJ oli Todella mukava mies luonteelta (naisille). Mutta paljastui että hän oli pahoinpidellyt jonkun miehen humalassa (kolmiodraama eri naisen kanssa aikoinaan), hänellä pimeni usein muutenkin maisema juodessa ja heräsi tuntemattomista osoitteista. 5. Herra Z oli siihen aikaan pari vuotta nuorempi. Hän paljastui seksiahdistelijaksi netissä naisia kohtaan, vaikka livessä oli mukavan oloinen ja olisi halunnut seurustella. Eikä tässä vielä kaikki, monista miehistä paljastui kaikenlaista, vaikkei tapaillut.
Liika miellyttäminen. Ja tämäkin oli vielä "siedettävällä" tasolla mutta hälytyskellot soivat silti. Keskusteltiin asiasta koko homma kääntyi päälaelleen. Ei pitänyt sovituista asioista kiinni ei esim ilmoittanut jos tulikin jokin este vaikka jonkun yhteisen menon osalta ja minä olin se k.Pää joka ei ymmärtänyt ettei kaikki mene aina niin kuin haluaa.
Monet asiat paljastuivat valheiksi jälkikäteen. Kyse asioista jotka olisivat voineet olla tottakin.
Jos tapailukumppani jää kiinni jostain mistä tahansa valheesta, niin ei kannata olettaa että häneen voisi luottaa muussa kun siinä ettei hän ole luottamuksen arvoinen.
Tapailin ulkomaalaista miestä.
Monta kertaa ihmetteli ystävällisellä sävyllä miksi en puhua papata vaan olen toisinaan hiljaa ja avaan suuni kun on jotain oikeaa asiaa. Hänen mielestään pitkät, henkevät keskustelut ovat elämän suola, parasta mitä ihminen voi tehdä.
Sitten en kuullut hänestä vähään aikaan ja kyselin viestillä mikä meno. Vastasi että on kiire. Toisen kerran sama juttu ja ymmärsin yskän, toinen nainen.
Nykyään välttelee ja tuskin katsoo päin jos satumme tapaamaan. Vaikka olen itse hiljaista sorttia niin tälläiset jutut kyllä keskustelen naamatusten ja puhun asiat halki. Ymmärsin että tämä mies rakasti keskusteluja ainoastaan kun ne sopivat hänen agendaansa.
Paljastui vainoajaksi ja pienimunaiseksi.
Oltiin samalla aaltopituudella, hänelläkin lapset aikuisia ja muuttaneet pois. Edellinen suhde oli avoliitto itseään paljon nuoremman kanssa ja kertoi, että draamaa oli ollut paljon. Sekään ei mielestäni ollut mikään yllätys. Mutta myöhemmin tuli ilmi, että jotain oli kuitenkin jäänyt kertomatta. Nimittäin hänellä oli taapero ja vauva sen nuoren avokkinsa kanssa. Siihen loppui ne tapailut.
Naisella olikin ladypenis. Alkuun järkytyin mutta annoin mennä kun oli niin kaunis povipommi.