Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei maskia osata vieläkään käyttää oikein?

Vierailija
12.01.2022 |

Katsokaa nyt vaikka tätäkin uutiskuvaa, jossa 89-vuotias israelilaisvanhus saa neljännen rokotteen: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008529283.html Ymmärrän että vanhuksen voi olla hankala hengittää jos nenä on maskin peitossa, mutta miksi myös rokotuksen antajalla on nenä paljaana? Vastaavia kuvia on media pullollaan. Mikä siinä maskin käytössä on niin vaikeaa, ettei sitä vieläkään hallita?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään joka päivä kaupassa vanhuksia joilla maski noin. En ymmärrä.

Vierailija
2/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksessä lienee vaan, että pidetään maskia sosiaalisen hyväksynnän vuoksi. Oikeasti ei nappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta. Se on vaan ns hyvän ihmisen merkki nykyään vaikka ois joku kk vanha maski roikkumassa naamalla. Itse luovuin kokonaan maskista vapaa-ajalla, töissä on pakko mutta käytän samaa niin kauan että se on nuhjuinen.

Vierailija
4/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut useita kommentteja tänne maskien käytöstä, mutta tuntuu olevan ihan hilseen yli menevää juttua.

Käyttäkää ffp 2 maskeja, jotka menevät tiiviisti pienillekin kasvoille ennemmin kuin laitatte ne nauhat ristiin ja sivuille muodostuu suuret aukot.

Ei varmaan pidättele mitään pöpöjä.

Toinen vaihtoehto on solmut nauhoihin maskin puoleiseen päähän.

Nenän alla pitäminen ihan älytöntä, koska juuri nenässähän ne virukset mellastaa.

Kaulassa roikottaminen on vielä tyhmempää.

T.hoitsu

Vierailija
5/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten THL ei ole antanut jatkuvia tietoiskuja maskien oikeasta käytöstä.

Vierailija
6/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä osaa ja tietää, muttei välitä.

Vierailija
7/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tässä vaiheessa enää ole toivoa oppiakaan.

Vierailija
8/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikää mitkä rahat te saatta kun alatte maksullisiksi maskikouluttajiksi. haette ihan israelista asti maskien väärinkäyttöä. löytyisikö vielä vaikka uudesta seelannista toinen väärinkäyttäjä? oletteko oikeasti noin vammaisia?.

Vierailija
9/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanloppuun astiko meinaatte maski naamalla kulkea? Ikävää kun ihmiset ovat aivopestyjä Agendan orjia.

Vierailija
10/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski ei viruksen leviämistä estä, edes ffp2 oikein puettuna. Kyse on kuvitelmasta jossa maski pelastaa ja se on myös symboli koronataistelussa. On helppo osoitella sormella maskitonta, syntipukkina tilanteeseen. Viisas ihminen pystyy myöntämään maskin käytön kuormittavan luontoa ja jättää ainakin kirurginmaskit ostamatta/käyttämättä.

Vierailija
11/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä HALUAN pitää ja pidänkin maskia niin kauan kun tykkään pitää.

Eikä mua ole aivopesty.

Haluan vain olla omissa oloissa."piilossa".

Vierailija
12/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset ei ole sosiaalisessa mediassa yms ja he ei lue päivittäin teidän paheksuntaa ja iltauutissa en ole itsekään nähnyt kertaakaan ohjeistusta miten maskia pidetään oikein. Eli sanoisin ohjeistuksen puute ikätason mukaisesti.

Vierailija
13/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä mua ole aivopesty.

Piditkö maskia ennen loronaa? Et pitänyt. Aloit pitämään vasta median suorittaman aivopesun tuloksena niinkuin moni muukin.

Vierailija
14/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut useita kommentteja tänne maskien käytöstä, mutta tuntuu olevan ihan hilseen yli menevää juttua.

Käyttäkää ffp 2 maskeja, jotka menevät tiiviisti pienillekin kasvoille ennemmin kuin laitatte ne nauhat ristiin ja sivuille muodostuu suuret aukot.

Nenän alla pitäminen ihan älytöntä, koska juuri nenässähän ne virukset mellastaa.

T.hoitsu

Ei tässä mitään hoitsun valistusta kaivata. Maskia pidetään miten pidetään jos pidetään, yritä ymmärtää että monille se aiheuttaa terveyshaittaa, hengenahdistusta ym. Ja vähintään epämukavuutta.

Vierailija
15/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä mua ole aivopesty.

No nyt on varsinaiset järkiperusteet maskin käytölle, ikävä kyllä juuri nämä henkilöt taitavat olla enemmistöä.

Vierailija
16/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset ei ole sosiaalisessa mediassa yms ja he ei lue päivittäin teidän paheksuntaa ja iltauutissa en ole itsekään nähnyt kertaakaan ohjeistusta miten maskia pidetään oikein. Eli sanoisin ohjeistuksen puute ikätason mukaisesti.

Tätä minä juuri olen tarkoittanut ja esimerkkiä vääristä maskin käytöistä ei tarvi Israelista hakea, sitä näkee ihan kotimaassa päivittäin.

Olen ollut töissä, jossa olisi ollut suuri riski saada vakavia sairauksia maskin väärällä käytöllä.

T.hoitsu

Vierailija
17/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.hoitsu

leikataan kaikilta nenä pois niin siinähän on viruksilla ihmeteltävää. t.ei hoitsu vaan hutsu.

Vierailija
18/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.hoitsu

Ei tässä mitään hoitsun valistusta kaivata. Maskia pidetään miten pidetään jos pidetään, yritä ymmärtää että monille se aiheuttaa terveyshaittaa, hengenahdistusta ym. Ja vähintään epämukavuutta.

Kaikillehan se jonkinlaista epämukavuutta aiheuttaa, mutta jotkut ajattelvat jopa muita ihmisiä eikä vaan itseään.

Oppia kyllä näkyy tarvittavan kun ei muuten osata.

T.hoitsu

Vierailija
19/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta maskin käyttö. Epämukavan tuntuista

Vierailija
20/40 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS ylilääkäreiden mukaan Koronaan tulee suhtautua kuin tavalliseen hengitystieinfektioon. HUS ylilääkärit tietää taatusti paremmin asianlaidan kuin iltapäivälööpit ja palstapiereskelevät besserwisserit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan