Varattu ex viestittelee
Siis olen tosi hämmentynyt. Mulla on ex jonka kanssa erosimme ystävinä joskus 7 v sitten. Ollaan oltu semikavereita siitä asti. Vaihdeltu kuulumia yms. Mies on kertonut avoimesti nykyisestä parisuhteestaan ja niin minäkin. Nyt viime päivinä mies on alkanut laittaa minulle erilaisia viestejä. Laitoin Faceen kuvan lomareissulta, joka on otettu rannalla. No, heti tämän kuvan lataamisen jälkeen exältä tulee viesti "grr oletpa kuuma tossa kuvassa". Minä olin hoomoilasena ja vastasin vaan no kiitos mutta pidähän silmäsi tyttökaverissasi. Tämä vastaa heti että "No ei se ole kyllä mitään verrattuna suhun..."
Tähän en enää vastannut mitään kun luulin jutun jäävän tähän. Mutta vielä mitä! Mies tykittää viestejä koko ajan. Siis tarkoitan useita kymmeniä päivässä! Kaikki liittyy jollakin tavalla ulkonäkööni/kroppaani. Yhdessä viestissä myös sanoi haluavansa minua.
En oikein osaa enää toimia tässä, tuntuu tyhmältä että alan moittimaan häntä siitä että hän kehuu minua, mutta miten sanon asian asiallisesti? En haluaisi kokonaan välejä pistää poikki, kun meillä on jokseenkin samaa kaveripiiriä mutta mitä minä oikein teen?
Kommentit (4)
Kevättärinnassa on aika monella miehellä. Itse tapailin seitsämän vuotta sitten erästä miestä. Seitsämän vuoteen en ole mitään kuullut ja tänään heräsin hänen vierestä. Sinkkuja ollaan kummatkin.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:45"]
Kevättärinnassa on aika monella miehellä. Itse tapailin seitsämän vuotta sitten erästä miestä. Seitsämän vuoteen en ole mitään kuullut ja tänään heräsin hänen vierestä. Sinkkuja ollaan kummatkin.
[/quote]
Eli pistän vaan sen piikkiin? ap
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:41"]Kevättä rinnassa? Miehet sekoaa tähän vuodenaikaan, olemmehan eläimiä. Älä vastaa mitään, kyllä se siitä rauhoittuu.
[/quote]
Nolo. Mitään eläimiä olla.
Kevättä rinnassa? Miehet sekoaa tähän vuodenaikaan, olemmehan eläimiä. Älä vastaa mitään, kyllä se siitä rauhoittuu.