Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käy jos noidannuolesta kärsivä tulee raskaaksi?

Vierailija
04.05.2015 |

Miten käy? Noidannuoli tulee yhtäkkiä parin kuukauden välein. Se kestää 2-3 vko.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko iskiasta? MInä kärsin siitä ja raskausaika on ihan hirveää alusta asti kun kohtu vähänkään kasvaa ja alkaa painaa hermoa. Monet kerrat olen itkenyt kun en pääse nousemaan autosta / sängystä / saunanlauteilta.

Vierailija
2/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskias ja noidannuoli on kaksi  ihan eri asiaa. Mulla on ollu molempia. Raskauden aikana ei tosin tullu noidannuolta lainkaan, iskias vaivasi sitten senkin edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveetä

Vierailija
4/4 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa tässä itsekin pelkään. Minulla on ollut aiemmin (siis ennen raskautta) erittäin paha iskias. Kipu oli niin mieletöntä, että kirjaimellisesti itkin, lääkkeet oli aika raskaat ja kolme viikkoa meni että pystyin kävelemään ilman tukea. Ajan mittaan tietysti selkäkipu parani, tosin pientä vihoittelua on ollut edelleen. Ajoittaisia iskiastyyppisiä oireita on toisessa jalassa parhaillaankin, tämän vuoksi välttelen tiettyjä työasentoja töissä jne. Kuitenkin pelkään niin hemmetisti, että tuo iskias raskauden edetessä pahenee, eikä raskaana todellakaan sitä samaa hevoskuuria haluaisi syödä kuin aiemmin kivun ollessa pahimillaan. Kai sitä sitten joutuu jossain vaiheessa keskittymään siihen itkemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan