Mitä BB-Pertulle, Perttu Sirviölle on tapahtunut?
Kommentit (17)
Komeasti vanhentunut charmantti herrasmies. Ihme valitusta täällä.
On kyllä aika setämiehen näköinen 😝
Näyttää kyllä joltain 58 - vuotiaalta.
Näyttää mun faijalta. Mun Faija on 70 v
Alle 40-vuotias on vielä nuori. Perttu ei näytä nuorelta. Ikäistään vanhemman näköinen.
Eikös Aku Hirviniemikin (kuvassa) ole saman ikäinen. Aku näyttää nuorelta pojalta Pertun vieressä. Isä ja poika?
Aika monet miehet alkaa näyttä jo viimeistä 25. na huomattavasti ikäistään vanhemmilta. Kun hiukset alkaa harveta jo useimmiten 19 vuotiaana ja painoa kertymään, niin kyllä se vanhentaisi naistakin.
Vierailija kirjoitti:
Komeasti vanhentunut charmantti herrasmies. Ihme valitusta täällä.
Kyllä. Todella komeasti vanhentunut, jos ikää olisi 55.
Alfa! Uusi Remontti Reiska. Tekisivätpä Alfa Piisisen kanssa yhteisen ohjelman.
Jos naisesta kirjoitettaisiin yhtä ilkeästi täällä niin jo olisi piru merrassa.
Ihan tyypillinen suomalainen mies, jolle käy rupsu kylässä
Juurikin se hiuksen lähtö vanhentaa todella paljon. Itse en aikanaan tuntenut yläaste luokkani komeinta poikaa, jonka perään vielä silloin haikailin. Tavattiin n. 30 vuotiaina ravintolassa (hän tuli puhumaan minulle) niin en tunnistanut häntä ollenkaan.... Kalju, hiukan sänkeä takaraivolla, ei vastannut ollenkaan sitä tuuheahiuksista poikaa, jonka muistin.
Tulee mieleen BB-Anne, joka näytti 32-vuotiaana jo reilusti yli 40-vuotiaalta. Mitähän hänelle kuuluu nykyään? Aika pahasti alkoholisti oli jo silloin.
BB:hen nyt ylipäätään tulee paljon ryyppääviä "bilehileitä", jotka lisäksi polttavat tupakkaa ja on muutenkin epäterveelliset elämäntavat. Terveellisesti elävät ihmiset ovat liian tylsiä sarjaan, jossa pitää olla dokailua ja seksiä.
Apua, oonko määkin tuollainen pappa 3 vuoden päästä!
M35
BB-Anne
https://www.is.fi/bigbrother/art-2000000545638.html
Entäs Päärynän muotoiseksi muuttunut Bile-Dani? Ikää 31?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/efb714f3-e4bc-4880-b6e7-e2b679…
Päärynä-Dani
BB-Ira, 38 vuotta
Dokaillut liikaa don Markus Selinin kanssa. Kyllä se jatkuva dokaus vanhentaa. Sit kärventää naamaansa etelässä, Thaikuissa jne.