Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Newsec vuokrafirma kokemuksia?

Vierailija
04.05.2015 |

Nyt olisi hyvällä sijainnilla suht edullinen asunto tarjolla. Vuokrafirma olisi newsec. Onko kellään positiivisia kokemuksia? Netistä googlatessa tuli vain negatiivista viestiä firman toiminnasta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Newsecillä jo 5 vuotta. Järvenpää on levoton, huono kaupunki ja osa ongelmista johtuu rikollisista asukkaista. Kiinteistössämme on ollut täysin eläimellistä elämää ihailevia rappiolla olevia ihmisiä. Lähinaapurini on narkomaani. On huonoa onnea saada mielenvikaisia asukkaita lähihuoneistoihin. Osa ihmisistä on kuitenkin mukavia kunnon perheitä. Juurikin narkit ja alkoholistit tuhoavat kaiken mihin pääsevät käsiksi. Kiinteistöt yritetään hoitaa oikein mutta elleivät vuokralaiset ole yhteistyöhalukkaita ei mikään suju oikein.

On myös isännöitsijän ammattipätevyydestä kiinni kyetäänkö asumisturvallisuudesta huolehtimaan. Sain asuntoni vasta valmistuneena. Siinä ei ollut kukaan ehtinyt asua, se tuoksui niittyheinälle. Narkkaava naapurini tuhoaa hengitysilmani kannabiksella, muulla. Nyt on meneillään mahdollisesti myös häätöprosessi. Newsec vaikuttaa minun mielestäni kehittävän toimintojaan. Olen tarkastellut ongelmia ammattisuunnittelijataholtani jo niin kauan, että havaitsen muutokset parempaan.

Vierailija
22/23 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan suosittele! Mikään ei toimi! Ja järkyttävä vuokra tästä hyvästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mikä meno tänä päivänä?

Uskaltaako heiltä vuokrata asunnon?

Onko mikään muuttunut vuosien kuluessa ja jos on, onko muutos ollut parempaan vai huonompaan suuntaan?