Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies hakee tällä käytöksellä?

Vierailija
04.05.2015 |

Olen tapaillut hetken yhtä miestä. Meillä synkkaa hyvin, on hauskaa yhdessä ja seksi on kivaa. Suhde on jotain tapailun ja seurustelun väliltä mun mielestä.

Ollaan kutsuttu toisiamme jollain lässyillä hellittelynimilläkin ja molemmat puhunut toisistaan kavereille ja perheelle jne, mutta mua askarruttaa muutama seikka miehen käytöksessä.

Se esim kyselee välillä että mitä ihmettä mä nään siinä ja että onko mulla jotain muita miehiä tms.  Sitten yks päivä avas Tinderin ja sano mulle että "Nyt etsitään mulle täältä nainen, kato mulla on näin paljon matcheja." Sitten selaili niitä siinä ja kehui ja laittoi like joillekkin. Sitten jostain täysin eri tyyppisistä kun minä sanoi että tän tyyppiset naiset on kyllä parhaita. Totes myös, että naisille pitää olla vähän kusipää tai muuten ne vaan kaikkoo. Sanoin että mulle ei todellakaan tarvii olla, ei hirveesti kiinnosta mitkään kusipäät.

Mitä tästä pitäis ajatella ja mitä tää mies nyt oikein meinaa? En jotenki hiffaa mitä se hakee tolla käytöksellä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto-ongelmainen. Yritti provosoida sua osoittamaan mustasukkaisuuden tai vastaavan oireita tuolla naisten kommentoimisella. Voi olla ihan OK mies suhteessa jos tuntee asemansa vakaaksi, tai sitten ei. Pettämisriski tuollaisella epävarmalla tyypillä varmasti on aina.

Vierailija
2/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin että mies ei paljon jaksa kiinnostaa ns. kuspää nainen yrittää se sitten leikata hiuksia aasialaisittain tai ei.

Oli jotenkin sydäntä lämmittävää kävellä kahvilaan jossa sitten tulikin "sylin täydeltä" hymyilyjä eikä vain hymiöitä, edes toviksi.

Kun molemmat kunnioittaa toisiaan, on edes kohtuullisen rehtejä toisilleen, on vähemmän arvuutteluita ja hieman sosiaalisuutta, kolmansien osapuolien lässytyksiä, henkilökohtaista lämpöä, molemmat lämpiävät toisilleen ihan mukavasti.

Tietenkin jos kaikki tapahtuukin nopeasti, luottamustakin tarvitaan.

Tässä tapauksessa minä en edes avaisi mitään "tinderejä" vaan avaisin suuni ja suutelisin sinua; jos siitä ei oo haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta metchejä tarvitaan siinä mielessä että kun tapaa jonkin jossain tietyssä paikassa, tiettyyn aikaan tietyssa asussa, sitä ei heti matchaa tähän jos yllättäen näkee tämän vaikakpa piiraskka vitriinin edessä (ellei ole vaikkapa jotain tuttua,kuten pajunkissa sellaiset).

Vierailija
4/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:33"]

Joillekkin että mies ei paljon jaksa kiinnostaa ns. kuspää nainen yrittää se sitten leikata hiuksia aasialaisittain tai ei. Oli jotenkin sydäntä lämmittävää kävellä kahvilaan jossa sitten tulikin "sylin täydeltä" hymyilyjä eikä vain hymiöitä, edes toviksi. Kun molemmat kunnioittaa toisiaan, on edes kohtuullisen rehtejä toisilleen, on vähemmän arvuutteluita ja hieman sosiaalisuutta, kolmansien osapuolien lässytyksiä, henkilökohtaista lämpöä, molemmat lämpiävät toisilleen ihan mukavasti. Tietenkin jos kaikki tapahtuukin nopeasti, luottamustakin tarvitaan. Tässä tapauksessa minä en edes avaisi mitään "tinderejä" vaan avaisin suuni ja suutelisin sinua; jos siitä ei oo haittaa.

[/quote]

Tämmöset viestit on aina aika hämmentäviä. En osaa ymmärtää. Mistähän tuon tyyppinen kirjallinen ilmaisu tulee?

Vierailija
5/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä te oikeen kaivatte näitä pellejä? T. Sinkkumies

Vierailija
6/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh jätä heti! Älä kysele mitään vaan sano, että et katsele tuollaista pelle meininkiä. Luuletko todella saavasi itseäsi tyydyttävän suhteen tuosta miehestä? 

Viihdyn itse ainakin erittäin hyvin yksin ja jos mies osoittaa jo alkuvaiheessa noin järkyttävää junttiutta ja epäkunnioitusta se on moro vaan tulee nimittäin pahentumaan jatkossa. 

Vierailija
7/32 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vaikuttaa niin kivalta mieheltä niin haluaisin katsella mihin tilanne tästä kehittyy, mutta toisaalta en kyllä kauaa jaksa tollaista toimintaa..

Vierailija
8/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee sun hyväksyntääs pitää useita naisia yhtä aikaa.

Vierailija
9/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto-ongelma, tykkää, että olet parempaa tasoa? Pelkää siksi sitoutua?

Vierailija
10/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Totes myös, että naisille pitää olla vähän kusipää tai muuten ne vaan kaikkoo."

Vierailija
11/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselliselta idiootilta se kuulostaa, ellei toi "pitää olla kusipää" ollut jotain huonoa läppää.

Vierailija
12/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on järjestään kaikki miehet olleet tuommoisia. Ikävä sanoa, mutta käytös ei muutu eikä parane vaikka panostaisit itse suhteeseen. Juuri äsken pistin välit poikki mieheen joka haki koko ajan netistä seuraa, vaikka sanoi rakastavansa ja haluavansa kunnon suhteen kanssani.

Vierailija
13/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ei luota siihen, että pidät oikeasti siitä. Luulee, että sulla on taustalla joku suuri rakkaus (jota et vain vielä ole saanut syystä tai toisesta) tms. Odottaa menettävänsä sut pian.

Vierailija
14/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrä tyyppi kaukaa, kuvittelee olevansa pelimies. Tuollaisilla miehillä on melko harhaisia käsityksiä itsestään. Hän testaa, kuinka avoin pystyy olemaan sinulle muista naisistaan, koska ajattelee sen sytyttävän sinua, että hänellä on muitakin naisia. Ei aio sitoutua vaan tavoitteena on kasvattaa haaremia.

Vierailija
15/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kai siitä suhteesta voi hyväkin tulla mutta eräs tuttuni samankaltaisen miehen kanssa pariutui ja se rupesi saamaan ihan hirveitä mustasukkaisuuskohtauksia ihan siitä että menin hänen naisensa kanssa elokuviin ja välillä baariin kahdelle. Sitten tämä tuttavani miesystävä sekosi siitä kun hän jutteli miespuoleiselle SERKULLEEN. Tämä mies sen sijaan kyllä saa puristella muita naisia perseestä ja tisseistä ja mennä minne haluaa ja milloin haluaa ja haukkua naistaan ja koittaa pitää häntä sitten vankina neljän seinän sisällä laput silmillä ettei vaan näe muita... :/  

Vierailija
16/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:50"]

Jostain syystä ei luota siihen, että pidät oikeasti siitä. Luulee, että sulla on taustalla joku suuri rakkaus (jota et vain vielä ole saanut syystä tai toisesta) tms. Odottaa menettävänsä sut pian.

[/quote]

Noin ajatteleva mies ei ala puhua muista naisista vaan ehdottaa naiselle, jota kohtaan on tunteita, vakiintunutta suhdetta ja että muita ei tapailla. Tuo mies tekee aivan päinvastoin.

Vierailija
17/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa osoittaa sinulle, että olet pelkkä seksisuhde, jotta et ala kuvitella liikoja?

Vierailija
18/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä. 

En jäisi katselemaan tuollaista käytöstä, mieti itse mitä haluat.

Vierailija
19/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä? teillä on jonkunlainen tapailu/seurustelusuhde ja mies etsii netistä toista naista sun silmien alla? olis kyllä meikäläisen osalta tapailut siinä.

Vierailija
20/32 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäpä poju seinää vasten varhaisessa vaiheessa.

Se on joko tai, kaikkea ei voi saada. Ilmeisesti sä et ole hakemassa hänestä ystävää, jonka kanssa voisitte jakaa kaikki tämmöiset naisseikkailut?

Seuraavan kerran, kun moista tapahtuu, niin saata kaveri ovelle ja sano, että tää ei nyt mätsää, menee hakemaan sitä seuraa, jos kerran tinderistä sitä on saatavilla.

Jollei tyyppi tajua, mitä eroa on kaikilla nettilintusilla ja ihan oikealla naisella, niin oma häpeänsä. Siis ei millään pahalla, itsekin olen seurustelukumppanini netistä löytänyt ja hienon ihmisen löysinkin, mutta sitä ennen piti tapailla muutamaa tyyppiä jonka kanssa ei oltu lainkaan samoilla linjoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän