Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttuva kysyy melkein joka päivä "mitäs touhuut" "mitä oot tehnyt tänään?"""mitä oot tehny?"

Vierailija
10.01.2022 |

Onkohan jotain vittuilua, kun hän elää vähän erilaista elämää kuin minä? Hänellä on 2 lasta ja on parisuhteessa ja minä olen sinkkunainen. Usein hän kertoo paljon omasta elämästään ja mitä on puuhannut lasten kanssa ja sitten kysyy perään " mitäs sä oot tehnyt tänään?"

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
2/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten en yleensä tiedä mitä vastata, kun vietän vain rauhallista kotielämää... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ajattelee, että tuo on kohteliasta ja antaa sinulle mahdollisuuden kertoa jotain elämästäsi, eikä hän itse ole vaan äänessä. 

Mieluummin tuo, kuin yksi kaverini joka voi puhua tuntikausia omista asioistaan, eikä kertaakaan kysy mitä mulle kuuluu.

Vierailija
4/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa seuraavalla kerralla että "rakastelin miehesi kanssa ja sain kolme orgasmia". Toista tarvittaessa. Kolmatta kertaa tuskin tarvitsee, tuo yleensä lopettaa typerät kyselyt.

Vierailija
5/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kysyä myös miten menee? tai mitä kuuluu? Ei ainakaan kannata vetää hernettä nenään.

Vierailija
6/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän hysteeristä jollette ole edes ystäviä vaan tuttuja vain.

En tiedä haluaisinko olla noin tiiviisti tekemisissä jonkun tutun kanssa, en halua ystävienkään kanssa olla tekemisissä ihan joka päivä.

Vierailija
7/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo, mitä on tehnyt lasten kanssa? Oo. Tajuaisi olla kertomatta...

Miksi pidät yhteyttä?

Vierailija
8/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo, mitä on tehnyt lasten kanssa? Oo. Tajuaisi olla kertomatta...

Miksi pidät yhteyttä?

Ollaan tuttuja kurssilta...!

Vierailija
9/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain puuhakkailla ihmisillä nyt on vaan tuollainen tapa. Edesmennyt äitini kysyi joka aamu kun kävin lasteni kanssa lomillani hänen luonaan että mitä sitä tänään tehdään. Hänelle saattoi sanoa että lepäilen, jos leivottaisiin tms. Luulin joskus että keljuilee mutta se ei ollut hänen tavoitteensa.

Hän sa siitä perspektiiviä päiväänsä.

Vierailija
10/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kutsutaan keskustelun aloitukseksi. Siitä on helppo jatkaa juttua, jos olet tehnyt jotain kiinnostavaa.

Vierailija
11/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota kutsutaan keskustelun aloitukseksi. Siitä on helppo jatkaa juttua, jos olet tehnyt jotain kiinnostavaa.

Mutat en tee mitään kiinnostavaa

Vierailija
12/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitään vittuilua, ihan kohteliaisuudesta kysyy. Vastaat vaan vaikka että eipä tässä mitään erityisempää, pyykkiä pitäis pestä/katson telkkaria/tuntuu että on nuha tulossa/ruokaa laittelen... mikä nyt vaan tilanteeseesi sopii.

Vierailija
13/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutat en tee mitään kiinnostavaa

Jos ei tuttavaa kiinnosta sun arkiaskareet ja kotoilupuuhat, niin sittenpä lakkaa kyselemästä.

Vierailija
14/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä pidemmän päälle mitään tule, mikäli yhteydenpito ahdistaa.  Näyttäisi, että on sulle jotenkin jopa ahdistavan tai tressaavan tunteita nostava.  Kyläilettekö toistenne luona tai näettekö esim. ulkoilun merkeissä.  Vaivaako sua lapset? oletko tavannut heidät?  Kannattaa olla rehellinen, mikäli ei mitään erikoista ole tapahtunut mitä sitten, niinhän meillä useimmilla arjet menee.  Nukkuessa töissä tai kotiaskareissa.  Jotenkin vaikuttaa, että tuttava haluaisi pitää yhteyttä, ehkä hän myös on yksinäinen, siis aikusen keskustelukaverin suhteen.  Päivittäinen yhteydenpito olisi mullekin nou nou asia, joten ymmärrän sua. 

Vierailija
15/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin kysytään että mitä kuuluu? Yksi akka kerran entisessä työpaikassa kysyi ja vastasin että kohtalaista. Reaktio oli että "Kohtalaista! Nyt on perjantai-iltapäivä ja kuuluu KOHTALAISTA!"

Vierailija
16/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhden kurssin johon osallistuin.  Olen aika ujo ja halusin lisää kokemusta ja vertaistukea sekä itsevarmuutta esiintymiseen.  Mielenkiintoinen, rankka kurssi kun heti toisena päivänä ns. heitettiin tulille.  Kurssikaverit olivat samassa veneessä ja löysimme paljon yhteistä ja kannustimme toisiamme.  Kurssin viimeisenä päivänä tuli ehdotus, että pidetään yhteyttä ja meillä kiersi lista johon laitoimme sähköpostios.  Yhden henkilön kohdalla vaistosin, ettei asia kiinnostanut, mutta näin hänen kuitenkin tietonsa listaan laittavan.  Sitten meillä alkoi vilkas yhteydenpito, mutta huomasin, että yhden osallistujan sähköposti viesttitti virheellisyydestä.  Se oli sitten hänen tapansa torjua osallistumisensa yhteiseen jatkoon.  Asia hämmensi aikansa, mutta hänellä oli siihen tietysti oikeus, jonka hän käytti itselleen parhaalla tavalla. ☔️

Vierailija
17/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sul lpsi syyrialaisen knssa

Vierailija
18/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo jotenkin oudolta kuulostaa! Vaikuttaa siltä että jotenkin vahtisi/tarkkailisi sinua, onkohan jotenkin huolissaan? Jos vaikka epäilee että olet masentunut, tai sitten vain ylpeilee niillä omilla tekemisillään ja yrittää asettaa sinut kiusalliseen tilanteeseen kun olettaa ettet ole ollut tehnyt oikein mitään etkä pääse samalla tavalla selostamaan omia puuhiasi? Kuulumisten kertominen etenee luontevammin niin että kumpikin kertoo asioistaan sitä mukaa kun itselle tulee mieleen eikä joudu miettimään että mitä uteluihin pitäisi vastata.

Vierailija
19/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yksi samanlainen kaveri. Hän halveksi minua kun olin sairauslomalla, kettuili siitä monin tavoin ja suoraankin siitä haistatteli ja ihmetteli. Aina puhelut alkoi: "mitäs oot touhunnu, jos oot jouten niin tule tänne tekemään hommia" eli olisi ilmaiseksi pitänyt mennä kitkemään tms. Hän myös halveksi niitä jotka asuu kerrostalossa ja piti oikeina töinä vain fyysisiä hommia ja omakotitalon töitä.

Sitten teki pahemman jutun ja katkaisin välit. Paras päätös.

Vierailija
20/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli yksi samanlainen kaveri. Hän halveksi minua kun olin sairauslomalla, kettuili siitä monin tavoin ja suoraankin siitä haistatteli ja ihmetteli. Aina puhelut alkoi: "mitäs oot touhunnu, jos oot jouten niin tule tänne tekemään hommia" eli olisi ilmaiseksi pitänyt mennä kitkemään tms. Hän myös halveksi niitä jotka asuu kerrostalossa ja piti oikeina töinä vain fyysisiä hommia ja omakotitalon töitä.

Sitten teki pahemman jutun ja katkaisin välit. Paras päätös.

Jotain tämän tyylistä itsekin mietin, itsellä on myös joitain tuttuja jotka kyselee tekemisistäni selvästi pahantahtoisesti ja selostaa omia tekemisiään. En vain ole sellainen että pitäisi kaikille kuuluttaa jokainen tehty asia, niin siitä ehkä saa käsityksen etten tekisi juuri mitään? Minua ei muidenkaan tekemiset niin kiinnosta varsinkaan jos se on sellaista että listataan kaikki aikajärjestyksessä tyyliin heräämisestä lähtien että ensin tein sitä ja tätä ja sen jälkeen kävin siellä ja sitten vielä tuolla ja sen jälkeen blaablaablaa. Niin tylsä kuunnella mutta kiltteyttäni yritän vaikuttaa kiinostuneelta, olen ajatellut että tuollaiset ihmiset kaipaa jotain kannustusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi