Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonko niuho, kun musta ei ole ok? Miehen veli vaimoineen aikoo antaa vauvalleen saman etunimen kuin mulla. Oonko ma sitten xxx senior ja vauva xxx junior? Sukunimet siis samat.

Vierailija
19.09.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä nyt on ongelma, niin 20-vuoden kuluttua se todennäköisesti poistuu hänen mentyään naimisiin ;)

Vierailija
2/8 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti vain ilahtunut ja imarreltu.

älä nipoile!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimet eivät ole millään lailla suojattuja, joten jokainen antaa lapselleen sen nimen kuin haluaa.

Vierailija
4/8 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kanssa siis, oletteko kihloissa/naimisissa jne. Jos olette jo hyvin vakiintuneet niin kyllä minä olettaisin että mielipidettä kysyttäs.

Itse mietimme lapsellemme samaa nimeä kuin miehen siskolla, koska pidän nimestä todella paljon. (Siskosta en pidä ja nimi jäikin ennen kaikkea siksi suunnitelmista, etten halunnut hänen ajattelevan että on nimetty hänen mukaansa...)

Vierailija
5/8 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ylpeä jos veljeni kastaisi lapsensa mun nimen mukaan.

Vierailija
6/8 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et selvästikään ole " pilannut" nimen assosiaatiota heille, päinvastoin. Joten ota tuo kehuna. Tuskin sinua senioriksi sanotaan, mutta Isoksi-XXXX ehkä.

Mikä sinä joka tapauksessa olet verrattuna lapseen.

Vierailija
7/8 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mun veljellä ja isän puoleisella sedällämme on sama etunimi ja myös sukunimi.

Setä on ollut iso-X ja veli X tai pikku-X ja hyvin ollaan pärjätty.

Vierailija
8/8 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin antaa lapselleen sen nimen kun haluaa.

me ei haluttu antaa sellaista nimeä joka on jo jonkun lähipiirin ihmisen nimenä eli kun puhutaan Matista niin kaikki tietää ai niin se on Tiinan poika.