Onko ihan pakko tulla kipeänä töihin tartuttamaan muita?
Ei hevon kettu sentään taas. En voi ymmärtää ihmisiä, jotka eivät ole millään lailla tärkeässä asemassa (tyyliin Suomen ainut aivokirurgi, tosin niitäkin on monta) ja joiden on siitä huolimatta omaehtoinen pakko tulla työpaikalle tartuttamaan ruttonsa muihin. Juuri tuolla yksi kävi yskimässä kammottavaa yskäänsä jääkaapilla, kahvinkeittimellä ja sama muija köhii suutaan suojaamatta pyörien tuolla pisin käytäviä "voi kun on huono olo!, köhköhköööh". Ja kaikki sanovat, että mene kotiisi tai lääkäriiin, niin vastaus on "joo, ehkä, katsotaan".
Jos ei mitään muuta voi ajatella, niin eikö edes sitä, että sitten kun on tartuttanut koko työyhteisön, joutuu ainoana terveenä tekemään muiden hommat?
ÄLKÄÄ MENKÖ KIPEINÄ TÖIHIN!!!!!!!
Kommentit (8)
Mua vituttaa kans toi. Jotkut vissiin luulee olevansa korvaamattomia.
No kyllä meillä saa olla sairaana pois, ei ole siitä kyse. Tulee työnanatajalle pikkuisen paljon kalliimmaksi, jos yksi tartuttaa monta ja sairaspoissaolot moninkertaistuvat. Meillä saa olla omalla ilmoituksella pois ja muutenkin, tuo on umpikipeä, sitä ei tarvita mihinkään akuuttiin ja tuossa se yskii niin että muilla soi korvat. Ei minusta ihan tarpeellista kuitenkaan. Vai haluatko sitä, 2, juoda kahvia, johon joku on juuri aivolimojaan yskinyt?
Vielä pahempaa on kun ne tulevat harrastuksiin ym. Eikö nyt edes sieltä vois pysyä poissa sen sijaan että tulee tartuttamaan kaikki kun "mulla on vähän flunssa tsihih".
Täälä yksi joka sairastui kun sairaan piti tulla erikoisliikkeeseen yskimään päin naamaa. Hoki vielä kokoajan, et kunhan et saa tätä, en toivo pahimmalle vihamiehellenikään. Nyt sit makaan flunssan kourissa.
No kun osa ihmisistä pitää itteensä korvaamattomina. Ja sitä omaa egoa täytyy jatkuvasti pönkittää korostamalla omaa tärkeyttä ja työn sankaruutta. Itsekkäitä ovat.
Nuo vituttaa minua yli kaiken. Kuten muutkin itseään korvaamattomina pitävät egomaanikot.
Mulla on ihan hirvee paskatauti. En viitsi lähteä kotiin, jaettu ilo on paras ilo!
Pitää työnantaja itse sanonut, ei saa pitää sairauslomaa edes jos lapsi on kipeenä on vietävä vaan hoitoon. Olen ollut sairaslomalla, kun menin töihin tuli seuraavana päivänä lomautus ei uskalla olla enään pois töistä.