Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoilua

Vierailija
10.01.2022 |

Naisystävä oli juuri yökylässä. Aloitettiin eilen paneminen 16 aikaan, jatkettiin kahteentoista. Pienet unet ja rivakka varvi aamu neljältä, nukuttiin vähän ja lähes yhtämittaista naintia tänään 8-12. Laskin naiselle 8 orgasmia, itse laukesin lopulta jo tyhjää kun pusseissa ei ollut enää tavaraa.

Tajusin äsken, että olen 2021 pannut naisystävää meidän sängyssä paljon enemmän kuin vaimoa. Vuosi alkaa hyvin👍

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pervoa vaan pettämistä!! Tuommonen lurjus hyi vit..u. no kyllä se elämä osaa myös antaa mutta yleensä se ottaa korkojen kera takasin. Jatka kurjus vain pettämistä 👍ei sulle pervoilu edes sopisi.

Vierailija
2/3 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää vaimon kanssa sovittu juttu, eli elättekö avoimessa suhteessa? Meillä harrastetaan välillä näitä yökyläilyjä. Ollaan sovittu että otetaan aktista aina muutama kuva tai videopätkä että toinen uskoo että oikeasti jotain tapahtunut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää vaimon kanssa sovittu juttu, eli elättekö avoimessa suhteessa? Meillä harrastetaan välillä näitä yökyläilyjä. Ollaan sovittu että otetaan aktista aina muutama kuva tai videopätkä että toinen uskoo että oikeasti jotain tapahtunut :D

Olen ihan omin luvin liikkeellä, mutta tuo teidän järjestely kuulostaa tosi kiihottavalta.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä