Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksiä 20.4 raskaustesti 29.4 selvä plussa!

03.05.2015 |

Viimeiset menkat alkoi 5.4, ovulaatioista ei tietoakaan, mutta ainokainen kerta kun tässä kierrossa kun on  peittoa heilutettu vain 20.4 ja tämä kuva minkä liitän tähän on otettu 29.4!!! Olen sen verran näitä juttuja lukenut kun yritys on ollut tarkoitus aloittaa joulu-tammikuussa 15/16, että käsittääkseni se hormooni taso ei pitäisi näin nopeasti nousta? Ovulaatio lienee ihan pakko ainakin olla ollut tuolloin 20.4? Tämä ei ollut tällä kertaa erityisen iloinen yllätys, kun olin suunnitellut sen vauvan loppuvuodelle -16/17 kunhan saadaan elämä taas kuntoon ja asuntomyytyä ja muutettua kauas täältä. Koska tuo hormooni taso nousi noin räjähdysmäisesti samantien eihän vain ole mahdollista että matkustajia on kaksi? Asiasta ei ole mitään käryä, mutta aloin vain pohtimaan että silloinhan se varmaan nousisikin salamana? Kaksi vauvaa mahtuisi elämäntielanteeseemme vielä vähemmän kun yksi.

Ja tiedän että tämä kuuluisi kai enemmän odotus puolelle, mutta mitä olen selainnut niin täällä kuumeilijoissa on enemmän niitä ketkä asioista tietää.

Koska joku kuitenkin kysyy miksi testasin tuossa kohtaa vaikka yritys ei ollut päällä niin vastaan suoraan... meillä viipottaa pieniä varpaita ja aina raskautuessani on naamaan ja selkään tullut järjettömästi finnejä, sekä makeaa ei enään tee mieli vaikka normaalisti syön karkkia päivittäin ja tissit on kipeytyneet siinä määrin että ensimmäisen kohdalla kun mieheni meni nappaamaan tisseistä takaa päin kiinni olin polviltani lattialla. (siinä onkin muuten ollut kaikkien raskauksieni kaikki oireet koko ajalta :D )

Kommentit (4)

1/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aika hyvin.

2/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt suoranaisesti osaa vastata sun kysymykseen mitenkään - eikä oikein osaa kukaan muukaan, kuin mahdollisesti lääkäri. Tässä kuitenkin Hcg-arvoista kertovaan tekstiin linkki. Jokaisella naisella vaihtelee tuo hormonin tuotanto niin suuresti, ettei sitä oikein voi vertailla, eikä sitä normaaliraskaudessa ees seurailla sen kummemmin. Alkion kiinnittyminen tapahtuu kuitenkin noin viikossa (keskimäärin muistaakseni 6-10päivässä?), niin tuossa kohtaa vois muutenkin saada tikkuun viivat :-) Joku tosiaan ehkä vahvemmat, joku toinen ei vielä niinkään. Oliko sulla herkät testit vai "normaalit"? :D

Ja tuosta elämäntilanteesta. Se nyt on ihan teistä kiinni mitä teette, mutta yrittäkää nauttia tästä asiasta, vaikka se yllättäen ja huonoon kohtaan tulikin... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin samoilla linjoilla Noorav:n kanssa, kyllä käsittääkseni on mahdollista saada 9 päivää ovulaation jälkeen plussa testiin. Toisilla hcg nousee välittömästi, toiset saa plussan testiin vasta kun menkat on ollut kuukauden myöhässä ja loput jotain siltä väliltä. Se on niin yksilöllistä, en vetäisi tuosta suoraa johtopäätöstä kaksosraskauteen. Ultrassa sitten selviää ;) Mutta tosiaan, onnittelut, vaikka vähän huonoon saumaan tulikin!

4/4 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva ei näköjään näy puhelimella, mutta toinen on prisman pregcheck ja toinen clearblue digi.