Onko tämä sitä kiinnittymisvuotoa? (linkki kuvaan löytyy)
Tänään on 6 päivää ovulaation jälkeen, seksiä harrastettiin ovulaation molemmin puolin ahkerasti, koska lapsi on toiveissa.
Tänään tuli vähän tällaista vuotoa pyyhkiessä
Lisäksi tänään on ollut vatsa kipeä hiukan menkkamaisesti. Voiskohan tämä olla sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa?
Mitä mieltä olette aihe vapaa ekspertit?
Kommentit (36)
Tämä on mahdollista vain av:lla :D
Mutta siis en osaa yhtään vastata mikä on mitäkin vuotoa vaikka kolme lasta olenkin saanut.
Voi miksi, miksi avasin ton linkin..
Käsittämätöntä, että tähän on tultu. Pissaiset tikut, joista aina jaksan ihmettyä, kalpenevat kyllä tämän ketjun ap:n kuvalle.
Linkistä löytyy siis oikeesti verensekainen klimppi.
Alkuun mulla aukes joku mummon pää siihen ja heräsi toivonkipinä, että ap onkin suuri humoristi. Vaan ei, se mummo oli mainos ja alta paljastui kiinnittymisvuoto. Jos olisin fb:ssa, tekisin siitä profiilikuvani.
Huh huh ap! miksi mä edes menin aukaisemaan ton linkin?!
Dpo 6, olet harrastanut suojaamatonta seksiä ovulaation aikaan niin totta kai voi olla aivan mahdollista että tuo on kiinnittymisvuotoa, mutta toisaalta kaikenlaista vuotoa voi tapahtua ihan muista syistäkin kierron aikana, jopa ihan normaali seksikin voi aiheuttaa tuota joskus jos hankaa pikkaisen liian lujaa emättimen seinää, joten odota vaan rauhassa niitä menkkoja nyt. Yritä olla kuuntelematta liikaa kaikenlaisia nippailuja ja lopeta hyvä nainen eritteiden kuvailu ja niiden levittäminen internetissä, tuo ei ole enää normaalia!
Hyi vittu. Tartteeko järkyttää muita tollee? Mul on just ollu oksennus tauti!
Ap, hyi sinua! Voi olla, että tarvitsen unilääkkeen tänä iltana. Avasin, kun luulin, että tämä on vitsi!
Luulin tätä vitsiksi ja avasin! Ja järkytyin! Miten joku levittää onia erite kuviaan netissä?
Mitä ihmiset täöllä vauhkoaa? Toki ällöttävää, mutta ei se nyt niin paha ollut.
Kuinka avuton on nainen 2000-luvulla. Kuinka hemmetissä tuntematon ihminen voi sanoa verisen klimpin avulla oletko raskaana? Olet tai et, aika näyttää. Ryhdistäydy nainen.
Kaikki muut ihan järkyttyneitä, minä en.. :D Haloo ihmiset kuvassa oli vain jotain eritettä. Samaa mitä tulee teidänkin housuihin. Ei pitäisi olla enää 2000-luvulla tabu.
Itse AP:n ongelmaan en osaa vastata.
T. tyttö 18v
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:23"]Kaikki muut ihan järkyttyneitä, minä en.. :D Haloo ihmiset kuvassa oli vain jotain eritettä. Samaa mitä tulee teidänkin housuihin. Ei pitäisi olla enää 2000-luvulla tabu.
Itse AP:n ongelmaan en osaa vastata.
T. tyttö 18v
[/quote]
Kun kasvat tyttö vielä vähän, niin opit olemaan ottamatta kaikkea ihan tosissasi.
Tuo tuotos taitaa olla kylöä nenästä peräisin..
Siis seuraavia menkkoja (tai niiden kuulumattomuutta) ja siitä seuraavaa neuvola/lääkärikäyntiähän ei kannata odottaa. Mutta lapsen saa, kun juoksee kolmesti talon ympäri ja suuntaa määrää tuleeko tyttö vai poika, juo samalla runsaasti greippimehua ja kun nussii päällään seisten niin silloin vasta vauva kiinnittyykin. Muistakaa myös pitää jalat ilmassa aktin jälkeen, mieskin varmuuden vuoksi, jotta onnistumisenmahdollisuudet tuplaantuvat ja soittakaa anopille että sekin on kotona jalat ylhäällä. (miksette ottaisi kuvaa siitä?)
Olen terveyskeskuslääkäri. Yleensä potilas, jolla nousee yskiessä keltaista tai vihertävää limaa, mainitsee siitä keskustellessa. Mutta on YKSI, joka AINA kaivaa taskustaan nenäliinan, jossa on sitten näyte tästä limaklöntistä. Yök yök yök.
Ap tässä. en ajatellut että tällaista ällöitystä tämä kuva saisi aikaan, anteeksi jos järkytin.
Mutta osaisiko kukaan sanoa mitään muuta kuin hyi ällöttävää tähän vuotoon liittyen.
Onko teillä muilla ollut samanlaista kiinnittymiskipua?
ap
En taida viitsiä avata tuota linkkiä. Ällöä.