Sain Supertykkäyksen Tinderissä
Eli sain supertykkäyksen ja mätchin (nainen) ainoa tarkoitus kahdessa ensimmäisessä viestissä on todistaa aukottomasti, miksi supertykkäys oli sähläyksen seuraus. Samoin kävi edellisen supertykkääjän kanssa. En ymmärrä miten voisi supertykätä vahingossa ja miksi se tuntuu nyt olevan niin merkittävä asia vaikka olisikin supertykännyt ihan tarkoituksella.
Kommentit (25)
Kuinka ihmiset voivat pariutua tai edes saada seuraa tinderissä?
Olen ymmärtänyt, että kuvilla on tarkkaakin tarkemmat kriteerit ja profiilitekstin on oltava taitava ja aukoton kuin koiranpennun ostajan esittelyteksti.
Jos ei laita ja saa matchia, peli on menetetty tietysti, mutta tykätäkään ei saa, ainakaan paljon. Jos tykkää, se on vahinko ja niin kauhea häpeä, että pitää poistaa profiili?
Toiset haluaa piparia ja toiset kävelylle, eikö siinä tule helposti kohtaanto-ongelmia, kun ei saa kertoa mitä haluaa tai pitää valehdella? Ja ulkonäkö on pääasia, eikä se millainen tyyppi on.
Jännä peli varmasti, en minä sillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että kuvilla on tarkkaakin tarkemmat kriteerit ja profiilitekstin on oltava taitava ja aukoton kuin koiranpennun ostajan esittelyteksti.
Jos ei laita ja saa matchia, peli on menetetty tietysti, mutta tykätäkään ei saa, ainakaan paljon. Jos tykkää, se on vahinko ja niin kauhea häpeä, että pitää poistaa profiili?
Toiset haluaa piparia ja toiset kävelylle, eikö siinä tule helposti kohtaanto-ongelmia, kun ei saa kertoa mitä haluaa tai pitää valehdella? Ja ulkonäkö on pääasia, eikä se millainen tyyppi on.
Jännä peli varmasti, en minä sillä.
Siksi pitääkin tietää mitä itse haluaa ja hakea sitä. Ei voi mennä solmuun ja yrittää arvata toisen haluja. Jos olet itse piparin perässä niin toimi sen mukaan. Jos taas haet pidempiaikaista kumppania, niin käyttäydy sen mukaan. Ole oma itsesi koska muuta et voi olla. Sellainen turha kuulostelu ja arvailu on rasittavaa ja väsyttävää.
En tajua, miksi sitä vahinkotykkäystä pitää selitellä. Senkun poistaa matchin, jos sellainen tulee, ja elämä jatkuu.
Ainoa "mainehaitta" voisi tulla siitä, että se supertykätty ei paina matchia, vaan pitää tykkäyksen voimassa ja keulii sillä kavereilleen. Haha.
Olen muuten itse laittanut parikin kertaa aloitusviestiksi: tykkäsitkö vahingossa? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä peli varmasti, en minä sillä.Siksi pitääkin tietää mitä itse haluaa ja hakea sitä. Ei voi mennä solmuun ja yrittää arvata toisen haluja. Jos olet itse piparin perässä niin toimi sen mukaan. Jos taas haet pidempiaikaista kumppania, niin käyttäydy sen mukaan. Ole oma itsesi koska muuta et voi olla. Sellainen turha kuulostelu ja arvailu on rasittavaa ja väsyttävää.
Mutta vaikka olisit oma itsesi ja piparin perässä, niin et voi silti mennä ehdottamaan suoraan: "voisinko saada piparia". Peli ei toimi niin. Se vaatii silti pitkän duunin, ellei nainen itse tee suoraa aloitetta. Mikä vaatii mieheltä luksustason ulkonäköä.
Pöh! Minulta lähtee välillä vahingossa rukseja, tykkäyksiä sekä supertykkäyksiäkin.
47v mies