Olin juuri kävellen kaupassa (3 km suuntaansa), jalassa norm puuvillasukat ja tennarit ja ilman minkäänlaista heijastinta
Ja yksikään auto ei ajanut tai yrittänyt ajaa jalkakäytävällä tai Prisman parkkiksella päälle. Jalat tai nilkat eivät palelleet.
Matkalla kävelin parin keski-ikäisen täti-ihmisen ohi. He olivat toki varustautuneet talvisotaan 🤣
Kommentit (31)
Ei tainut olla pakkasta -27 niinku täällä.
Tädeillä olisi ollut myös napapiikki ja muut lääkkeet mukana ja maski koko kävelymatkan ajan kuonolla.
Aivan. Kato mä ajan alle 1km kauppaan, vaikka hakisin vain purkkaa.
Pakkasta 2 astetta? Kyllä mulla täällä jäätyisi jo jalat jos en noita korkeampivartisia talvikenkiä laittaisi.
Moni akka ehkä soitti häkeen jos näki sinut tennareissa ilman heijastinvaljaita.
Wau, sepä suoritus! Sietääkin olla ylpeä. Olisitkohan vielä ylpeämpi, jos joutuisit auton tönäisemäksi ja odottaisit tunnin lanssia ne nilkat lumessa...
Palstatätien mukaan tämä on mahdotonta.
Pic or didn’t happen.
Vierailija kirjoitti:
Wau, sepä suoritus! Sietääkin olla ylpeä. Olisitkohan vielä ylpeämpi, jos joutuisit auton tönäisemäksi ja odottaisit tunnin lanssia ne nilkat lumessa...
Tulihan se ensimmäinen psykoottinen täti sieltä kommentoimaan 😆
Mallikansalainen marssi pientareella tennarit läpsyen. Ja jos tällainen henkilö jää auton alle, niin sehän on tietenkin yhteiskunnan vika. Itsessä ei ole mitään syytä tai vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mallikansalainen marssi pientareella tennarit läpsyen. Ja jos tällainen henkilö jää auton alle, niin sehän on tietenkin yhteiskunnan vika. Itsessä ei ole mitään syytä tai vikaa.
Jos! JOS!!! 😨😱 AJATTELE JOS!!!!!!
Käy vain joka päivä oikein pitkillä kävelylenkeillä pimeässä ilman heijastinta. Muistathan myös pukeutua täysin mustaan asuun. Näin toivottavasti pääsemme sinusta eroon jo tänä talvena.
Vierailija kirjoitti:
Palstatätien mukaan tämä on mahdotonta.
Pic or didn’t happen.
Ilmainen vinkki: elämästä tulee mukavampaa, kun ajattelet vähemmän sitä, mitä palstatädit mistäkin milloin ajattelevat ja teet jotain oikeasti mielekästä. Sun viiteryhmä on varmasti nuorehkot miehet. Mitä jos viettäisit aikaa sellaisten kanssa etkä jatkuvasti pohtisi sua reippaasti vanhempien, tuntemattomien naisten sielunelämää?
Vierailija kirjoitti:
”Ironia on mahdotonta, ne tekevät sen itse.”
- Paavo Haavikko
Minä kävin juuri ennen joulua hiihtämässä 31 asteen pakkasessa. Olen käynyt vieläkin kylmemmässä. En usko vilustumiseen. Heijastin kyllä kannattaisi olla.
Hysteerikoille on turha puhua järkeä edes todistusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin juuri ennen joulua hiihtämässä 31 asteen pakkasessa. Olen käynyt vieläkin kylmemmässä. En usko vilustumiseen. Heijastin kyllä kannattaisi olla.
Ei nuo tennaripellet voi hiihtää. Silloin alkaa heti kitinä kylmästä.
Vein roskiksen aamutossuissa. Naapuri oli lumitöissä pilkkihaalarissa.
Mä en oo enää tosi pitkään aikaan nähnyt mitään iloa palelemisessa. Mulla on rahaa ostaa talvivaatteet, joissa en palele. Harrastuksessanikin ollaan myös paljon ulkona & kylmissä tiloissa. Monet ihmiset, jotka eivät autoile, eivät tiedä, miten ankeaa on se, kun jalankulkijoilla ei ole heijastimia. Nuorempana mullekin kävi muutaman kerran niin, että autoilija pysäytti auton ja huikkas ikkunasta, että pitäis olla heijastin. Ja tämä oli alueella, jossa on jalkakäytävät ja katuvalot. Nyt tajuan itsekin, miten paljon mukavampaa on nähdä hitaammin liikkujat. Itse asun paikassa, jossa ei ole katuvaloja eikä jalkakäytäviä.
Palstatädit olisivat joutuneet soittamaan häkeen kilometrin jälkeen.