Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei Jyväskyläläiset! Vinkkejä shoppailuun kaivataan...

19.09.2006 |

Olemme menossa viikonlopuksi Jyväskylään ja kaipaisin vinkkejä missä siellä kannattaisi käydä mm. shoppailemassa. Minulla on auto ja 4h " tuhlattavaa" aikaa lauantaina, eli mihin suunnistan?

Täältä olen lukenut, että siellä olisi jokin OZ-baby lastenvaateliike (?), missähän se on??? Onkos Fredriksonilla siellä myymälä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Entten-Tenttenia Palokan kotikeskuksessa ja

Pikkukengurua keskustassa

Vierailija
2/7 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana kaunis tilava liike. suosittelen :)

Samoin entten tentten hyvä liike, mutta syrjässä muista kun on Palokan keskuksessa, joten ei ihan keskustassa. Tosin jos auto on käyteössä niin eihän sinne kauaa aja. Samassa rakennuksessa kuin kodin anttila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on pakko sanoa, että toivottavasti liikkeessä on nykyään edes hivenen palvelevampi myyjä kuin niinä kahtena kertana kun olen siellä vieraillut! Siitä on kyllä aikaa, mutta jäi kyllä vahvasti " kiitos ja anteeksi, pidä riepusi" maku suuhun tuosta liikkeestä. Hyvä jos päänsä nosti tiskin takaa ja tervehti nihkeästi vasta kun itse olin tervehtinyt...samantien pää palautui takaisin omiin hommiin... Onneksi voin ostaa lapseni vaatteet muualta :)

Sori Ida-Antonia mun oli pakko antaa palautetta, koska kaupan palvelunu on ollut NIIN huonoa! :)

Vierailija
4/7 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin ainakin oli palvelu ihan hyvää ja ystävällistä..

Empä nyt muista minkänäköinen ihminen minua palveli, mutta ihan tuli avuksi oikeaa kokoa etsimään ja esitteli tuotteita jne.

Tiedä sitten oliko ko.hlö esim. kesäsijainen ;)

Vierailija
5/7 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteitä saa olla joka lähtöön :)

Itse ei kovin usein tule kys.liikkeessä käytyä jo kohtuullisen välimatkan vuoksi mutta itse olen saanut hyvää palvelua silloin kun olen asioinut. Tässä taannoinkin olin lasten kanssa liikenteessä ja meidän neiti ei ollut enää Entten Tentteniin mennessä yhtään " shoppailu-tuulella" eikä äidin shoppailusta meinannut tulla mitään, niin myyjä pelasti tilanteen ja otti tyttäreni " hoiviinsa" , näytti liikkeen leikkipaikan nukkekoteineen jonne neitimme parkkeerasi kovin mielellään kivan tädin ohjauksella(vaikea oli enää liikkestä saada pois ;) )

Auttoi myös vaatevalinnoissa ja antoi hyviä vinkkejä, mutta varmasti palvelu paljon kiinni ihmisestä kuka sattuu olemaan myymässä ja millainen päivä myyjällä on(vaikka ei toki saisi palveluun vaikuttaa). Minulla kuitenkin hyviä kokemuksia kys.liikkestä :)

Tosin eipä täälläpäin niin paljon lastenvaateliikkeitä ole että paljon voisi valkata missä liikkeessä käy ja missä ei jos ylipäätänsä meinaa niissä käydä.. ;)

angelinako:

Minun on pakko sanoa, että toivottavasti liikkeessä on nykyään edes hivenen palvelevampi myyjä kuin niinä kahtena kertana kun olen siellä vieraillut! Siitä on kyllä aikaa, mutta jäi kyllä vahvasti " kiitos ja anteeksi, pidä riepusi" maku suuhun tuosta liikkeestä. Hyvä jos päänsä nosti tiskin takaa ja tervehti nihkeästi vasta kun itse olin tervehtinyt...samantien pää palautui takaisin omiin hommiin... Onneksi voin ostaa lapseni vaatteet muualta :)

Sori Ida-Antonia mun oli pakko antaa palautetta, koska kaupan palvelunu on ollut NIIN huonoa! :)

Vierailija
6/7 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sama nainen ei enää ole töissä puodissa tai on muuttanut tapansa! Oli näet sama naama molemmilla kerroilla kun siellä kävin...äitini oli käynyt myös edellisenä päivänä ja sanoi että myyjä oli aivan kun häntä ei olisi ollutkaan =) Äitini sentäs näyttääkin city ladyltä aina viimeisen päälle laitettuna viimeistä huutoa vaatteet ja maulla valittu. Juuri siltä, että tuota naista kannattaa palvella se ostaa lapsenlapsille puoli kauppaa eikä jää ihmettelemään hintalappujen kanssa =)

Viimeisellä kerralla kun siellä kävin, niin kävin juuri äitini kehotuksesta, kun oli löytänyt jotain niin ihanaa tyttärelleni...myyjältä oli turha hakea mitään vastakaikua, joten aikamme ihmeteltyämme käännyimme kannoilla ympäri ja jatkoimme matkaa :)

Täytyykin ensi kerralla poiketa liikkeessä kun Jyppilään menen. Jos vaikka kokisin positiivisen yllätyksen :)

Vierailija
7/7 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapa nähdä missä kaikkialla ehdin huomenna käydä. Itsellekin pitäisi jotain kivaa löytää ja ehkä käyn myös siellä Viherlandiassa (?).

T. Norppa