Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäänyt mietityttämään eräs outo mahd insestitapaus lapsuudesta

Vierailija
03.05.2015 |

Eli kun olin ehkä noin 7-8 vuotias paras kaverini naapurintyttö yllättäen sanoi minulle, että isi näytti kerran hänelle ja veljelle vessassa miten laitetaan kikkelinsuojus.
Tuossa vaiheessa äitini oli minulle hieman jo kertonut sukupuoliasioista ja näyttänyt äitiyspakkauksesta kondomin kun sen satuin löytämään laatikosta ja ajattelin että tarkoittaakohan hän sitä, koska en keksinyt muita kikkelinsuojuksia.

Kyselin tarkemmin aiheesta ja hän sanoi huolettomasti että isä kutsui hänet ja veljen vessaan ja näytti miten laitetaan kikkelinsuojus ja that's it. En viitsinyt kysellä asiasta enempää, mutta vielä tänä päivänä mietin mitä tämä voi tarkoittaa.
Miksi kukaan aikuinen näyttäisi lapselle mitään "kikkelinsuojusta". Veli  harrasti jääkiekkoa, mietin olisiko hän voinut näyttää alasuojusta? Ja miksi olisi vessaan kutsunut lapset sitä katsomaan?

Jostain syystä tämä putkahtaa aina välillä mieleen. Tyttö oli tuolloin noin 5-6v, hieman minua nuorempi.
Kerroin isälleni tästä, mutta isä sanoi että ***** on hyvä mies, eikä se nyt semmoista tekisi ja asia jäi siihen. Hän siis oli myös isäni ystävä.

Mitä teille tulee mieleen tälläisestä? Tyttö siis ei vaikuttanut mitenkään traumatisoituneelta vaan se oli vaan viaton ja huoleton puheenaihe hänelle muiden joukossa.

En viitsi kirjoittaa enempi perheen pojan oirehdinnasta silloin ja myöhemmin, etten tule tunnistetuksi jos joku heistä sattuu täällä lukemaan palstaa. Tyttö aivan normaali ja elämässään menestynyt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Nii. Joo.

Vierailija
2/5 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa vaan mitä te tälläisestä ajattelisitte? Mitä on saattanut tapahtua, ja voiko taustalla olla jokin viaton juttu, joka vaan kuulostaa äärimmäisen epäilyttävältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan kotona isä esitellyt tuon ikäisille lapsille (veli oli vanhempi) mitään sukuelinjuttuja mistään syytä. Särähti korvaan silloin, ja vieläkin palaa mieleen. Ehkä kuulostaa tyhmältä, mutta toistan ajatukset kiinnostaisi.

-AP

Vierailija
4/5 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahka opetusmielessä ? Ei välttämättä ollu mitään inhottavaa

Vierailija
5/5 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, esinahka sopisi kyllä kuvioon ihan viattomasti. Mutta miksi näyttää myös tytölle? Tietysti ymmärtää jos lapsia on kiinnostanut ja aiemmin ollut puhetta ja sitten isä päättänyt näyttää.
Ehkä vähän outo tilanne yllättäen, mutta silti se toivottavin skenaario :)

-Ap