Minkä takia naisten deittiprofiilittekstit on kuin jotain 12v lapsen kirjoittamia kuvauksia, tyyliin, juon kahvia, olen allerginen kissoille ja omistan pari leimaa XD
Siis ihan akateemisista naisista lähtien kuvaukset on todella teinixtason esittelyjä, ketä kiinnostaa juotko kahvia tai oletko allerginen äyriäisille tai omistatko pari tatuointia parinhaussa
Kommentit (41)
Koska ne ovat sellaisia asioita, että ne ovat joillekin ihmisille inhoja:
kissa-allergia ei sovi kissoja rakastavalla
Tatuointeja, erityisesti naisten tatuointeja, haukutaan palstalla joka kerta, kun tänne eksyn.
Ja kyllä, kahvin juomattomuuteni on ollut siinä, ettei ole tullut toisia treffejä. Deittikumppanille kahvin juominen oli samanlainen harrastus kuin joillekin viinin tai oluen maistelu.
Kaverini taas on torpattu ruoka-allergisena. Hänen deittikumppaninsa oli ruokahifistelijä.
Pikkuhiljaa sitä sitten tekee toisten mielestä ihan ratkaisemisen arvoisista asioista listaa, jotta ei itse tuhlaisi aikaansa erilaisiin ymmärtämättömiin.
Vierailija kirjoitti:
Älä lue niitä, lue miesten tekstejä kun ne ovat mielestäsi loistavia.
Ja ihan parasta huumoria ne kalja- ja keskisormikuvat! Eiks jepa!
Haluisitko hengata joskus mun kaa? No homo!
Pitäisi varmaan laittaa välillä profiiliin, että etsin naisia, että pääsisi lukemaan myös naisten profiileja.
Ja miesten profiilit ovat tyyliin olen mies, tässä kuva minusta kalan kanssa, kysy lisää, jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi panostaa esittelytekstiin, kun miehiä tulee muutenkin ovista ja ikkunoista? Itsellänikin oli viime kuussa 378 matchia ja tässä kuussa jo 152. Ja olen ihan tavallinen nainen, jolla on kolme tavallista lasta ja aivan tavallinen työpaikka.
Anteeksi, että kysyn, mutta taidat itse tykätä joka ukosta kun noita matchei tulee noin paljon? Siis mitä järkeä on tykätä joka ukosta?
Miksi kysyt, eihän sinua pitänyt kiinnostaa.
Tämä oli mun eka kommentti tähän keskusteluun, joten en ihan ymmärrä sun kommenttia.
Se on tää palstan vainoharhainen vakiopäivystäjä, joka kuvittelee tunnistavansa eri kirjoittelijat.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n otsikko-oksennus on myös kuin 12v kakaran tekemä.
Törkeä loukkaus.
- 12 v
Vierailija kirjoitti:
Profiiliteksti kertoo henkisestä iästä ja monella naisella se ei kovin kehittynyt ole. Kun on riittänyt panostus ulkonäköön ja keimailuun ja pepun kuvaamiseen, niin ei siinä kummoisia tekstejä ilmeisesti tarvita.
Miehiä kyllä kiinnostaa ensisijaisesti naisen ulkonäkö kuin joku teksti. Verrataan ruma nainen hauskalla tekstillä ja kuvankaunis nainen tyhmällä tekstillä, kumpaankohan mies ottaa yhteyttä?
Jep, on kuin jotain kehitysvammaisten kuvastoa selailis, että naiset onkin tyhjäpäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Profiiliteksti kertoo henkisestä iästä ja monella naisella se ei kovin kehittynyt ole. Kun on riittänyt panostus ulkonäköön ja keimailuun ja pepun kuvaamiseen, niin ei siinä kummoisia tekstejä ilmeisesti tarvita.
Miehiä kyllä kiinnostaa ensisijaisesti naisen ulkonäkö kuin joku teksti. Verrataan ruma nainen hauskalla tekstillä ja kuvankaunis nainen tyhmällä tekstillä, kumpaankohan mies ottaa yhteyttä?
Juu. Ja sitten nämä samat miehet taivastelevat, miksi naisen kanssa ei voi keskustella mistään kiinnostavasta aiheesta ja miksi pitää käyttää rahaa jatkuvasti vaatteisiin, meikkeihin ja kampaajiin .
Kissankarva-allergia voi olla yhtä vakava kuin yliherkkyys morkkuun. Etkö halua tietää.
Vierailija kirjoitti:
Voi että tätä loukkaantujien määrää, tais osua arkaan paikkaan.
Et halunnut yhtään vastausta? Tai halusit, että kaikki sanoo no niinpä?
Olisipa ollut hassu ketju.
AP, kun tunnut omasta mielestäsi olevan niin kovin paljon kehittyneempi, niin kopioipa tänne ihan rehellisesti oma esittelytekstisi. Voimme sitten porukalla arvioida, miten korkealentoinen se on ja olisiko meillä kenellä halua ja kiinnostusta vastata siihen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi panostaa esittelytekstiin, kun miehiä tulee muutenkin ovista ja ikkunoista? Itsellänikin oli viime kuussa 378 matchia ja tässä kuussa jo 152. Ja olen ihan tavallinen nainen, jolla on kolme tavallista lasta ja aivan tavallinen työpaikka.
Nainen saa helposti seksiä sovelluksessa joka on tarkoitettu yhden illan jutuille! Wau!
Seuraavassa uutisessa kerromme kuinka vesi on märkää ja linnut lentää!
Lapsenmielinen luonne. Itse en jaksaisi tutustua ihmiseen, joka ei osaa kertoa itsestään mitään järkevää.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
AP, kun tunnut omasta mielestäsi olevan niin kovin paljon kehittyneempi, niin kopioipa tänne ihan rehellisesti oma esittelytekstisi. Voimme sitten porukalla arvioida, miten korkealentoinen se on ja olisiko meillä kenellä halua ja kiinnostusta vastata siihen.
"Tämmöne piereskelevä suomalainen kaljaa kittaa...eikäkun kohtelias alkoa nautiskeleva ukonrähjäke, joka harrastaa asiaa x, y ja z Olen kiinnostunut myös asioisat a, b ja c. Lähdemmekö virkistymään kävelylenkille talvisen kirpeään ilmaan, kahville vai viinilasillisen ääreen?" Ei mielestäni tuon enempää vaadita.
Siis siellä saa itse valita, kenestä tykkää. Turha ihmetellä, jos niillä fiksummilla ei ole keikistelykuvia.
Silloinhan on palstamiehen mukaan l ä s k i 😬😬😬😬🤷🏼♀️
Tajusin jo parikymppisenä että naiset ovat alemmalla tasolla kuin miehet joka suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin jo parikymppisenä että naiset ovat alemmalla tasolla kuin miehet joka suhteessa.
Tuntuu että naiset on jotenkin massapsykoosissa, mutta ei tässä miesten persreikiäkään kiinostais hoonailla, joten pakko nöyrtyä näiden psykoosipotilaiden kanssa kuhertelemaan.
Ne ei varmaan ole sinulle sitten suunnattu.