Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, minulla on hirveän nolo vaiva

Vierailija
02.05.2015 |

Eli se vaiva on että punastelen ihan hirveästi ja koko ajan! Itsetuntoni on ihan nollassa asian takia. Punastelen koulussa, töissä, kaupassa, kampaajalla, jos kadulla tulee ihminen kysymään jotain menen aivan punaiseksi. Punastun jopa kavereitten ja vanhempien edessä! Ahdistaa ihan helvetin paljon! Tämä vaiva rajoittaa ihan käsittämättömän paljon elämääni. En enää uskalla tehdä normaaleja asioita punastelun takia:( onko ketään muuta jolla on sama ongelma?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastelu on suloista! :)

Vierailija
2/11 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo olo noloa sano vain sukulaisille/ystäville että punastut helposti ja/tai mene johonkin avunhakuuseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriltä saat punastumiseesi apua.

Vierailija
4/11 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika

Vierailija
5/11 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. 

Vierailija
6/11 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni punastuminen on söpöä. Itse olen tosi ujo. Menen aivan lukkoon monissa tilanteissa ja kohteliaisuudet saavat minut kiemurtelemaan sisimmässäni. Jotenkin se on epämukavaa mutta samaan aikaan mukavaa. Mutta en tiedä punastelenko.. Herkät ihmiset ovat ihania. Uskoisin että olet hyvin herkkä..

Vierailija
7/11 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä, siihen saa apua. Ystäväni kärsi samasta vaivasta ja kävi juttelemassa lääkärin kanssa. Sai ihan lääkkeet tähän ja koko ihminen on muuttunut itsevarmemmaksi.

Vierailija
8/11 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se, että joku punastelee ei merkkaa yhtään mitään. Kertoo vaan siitä, että ihmisellä on vaalea ja ohut iho. Ihan ok, ei mitään sen kummempaa ajatusta.

Vierailija
9/11 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutuksen sana: se menee ohi. Pitää vaan aluksi hyväksyä. Ehkä voi auttaa että tilanteessa asian sanoo ääneen, vaikka "ärsyttävää, taas oon ihan punainen" ja sitten vaan jatkaa juttua. Jos joku naljailee niin sanoo suoraan että voitko lopettaa, ei ole hauskaa. Minä olin tuollainen vuosia sitten. Pikkuhiljaa loppui.

Vierailija
10/11 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma :D onneksi on peittävät meikkivoiteet helpotti tätä :D toki jos ei näkyvää meikkiä halua, niin apteekista tai jostain kauneushoitolasta saa sellasta puuteria joka on tarkottettu couperosa iholle (en tiedä kirjoitetaanko noin) niin se häivyttää punaisuutta! sellasta vihreää puuteria. Iho ei myöskään näytä meikatulta tämän jälkeen.

Vierailija
11/11 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen punastelevia ihmisiä. Ei ole noloa sen enempää kuin söpöäkään. Ihan vain henkilön ominaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän