Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka eivät pidä shoppailusta?

Vierailija
02.05.2015 |

Mua alkaa aina ahdistaa se kauhea turhan tavaran ja vaatteiden määrä kun pitää mennä ostamaan jotakin vaikka esim. lapsille uudet kengät läheiseen ostoskeskukseen.Haluan hoitaa asian nopeasti ja päästä äkkiä pois koko paikasta. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! (olen mies)

Vierailija
2/9 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää käydä fyysisissä kaupoissa, mutta netissä shoppailu ei ahista. Ostan jopa ruoat netistä, vaikka olen sinkku :-/. Netissä ostaessa on helpompi etsiä tuotetta, jossa halutut ominaisuudet ja vertailla tuotteita. Ei tule tehtyä hätiköityjä valintoja esim. elektroniikassa. Fyysisessä kaupassa joku myyntimies Mynttinen sai toisinaan kaupattua sutta ja sekundaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kyllä. En pidä kaupoissa tavaroiden etsimisestä semisatunnaisesti. Toisaalta kyllä olen ihan nolo kapitalismin orja siinä, kuinka paljon nautin uusien mieluisten asioiden omistamisesta.

Vierailija
4/9 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä, että vaikka inhoan shoppailua, olen silti melkoinen hamsteri. Keräilen kirjoja ja levyjä, nurkkiin on kertynyt myös sukulaisilta saatua ja perittyä tavaraa - huonekaluista lähtien - mistä en malta luopua.

-2-

Vierailija
5/9 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Vihaan kauppoja ja erityisesti ostamista, koska se kuluttaa rahaa. 

Mutta eipä ole pilluakaan minulla. 

Vierailija
6/9 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää kaupoissa kiertelystä yhtään, en pitänyt lapsena enkä pidä nyt. Tietysti vaatetta yms. on pakko joskus ostaa ja ruokakaupassa asiointi voi olla ihan mukavaa, mutta ostoskeskuksiin minut saa vain pakolla. Ahdistaa vaatteiden sovittelu ja etsiminen sekä miettiminen että sopiiko nyt minulle ja onko laadukas ja hintansa väärtti jne. No, jotkut täällä varmaan pitäisivät minua juuri sellaisena epänaisellisena naisena kun lempivaatteet on t-paita, farkut ja tennarit, mutta kun en muissa viihdy! Helpoin ostaa hyväksi havaittua.

Vierailija
7/9 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Ostan vain tarpeeseen, siten että ostoksille lähtiessä on selkeä lista siitä mitä tarvitsen ja mistä saan tarvitsemani helpoimmin. En ikimaailmassa lähtisi kuluttamaan aikaani kauppakeskuksiin tai shoppailemaan huvin vuoksi.

Vierailija
8/9 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Vihaan shoppailua, mieheni puolestaan rakastaa sitä. Minä haluan eroon kaikesta turhasta tavarasta. Mieheni ostaa ja hamstraa. Mulla naisena esim kenkiä yhteensä 4 paria, miehellä 18 paria kun viimeksi laskin. Uskomatonta, mutta totta!

Vierailija
9/9 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkäisin shoppailusta, jos löytäisin sitä mitä haluan. Suurin osa kauppareissuista on kyllä tosi turhauttavia, kun saa käydä 5-10 kauppaa löytämättä sitä mitä haluaa. Siitä en tykkää yhtään. Älkää vaan kysykö, että montako urheiluliikettä piti käydä, että esikoiselle löytyi pyöräilykypärä tai kuinka monessa paikassa piti käydä, että kuopukselle löytyi sopivan kokoiset luistimet viime talvena. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi