Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaatteessa olet onnellisimmillasi?

Vierailija
02.05.2015 |

Itse yömekossani. Polvipituinen, kevyesti laskeutuva spagettiolkaiminen silkkiunelma. Ei kiristä, ahdista, valu, nouse, eikä mitään muutakaan. On ihanan kevyt ja mukava. Iltasuihkun jälkeen tuossa unelmavaatteessani voisin vaikka kehrätä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyessä ja kevyessä kesämekossa. :)

Vierailija
2/12 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viihdyn mekoissa. Ihanimmat ovat vartalon myötäisiä, vartaloa imartelevia, samalla joustavia ja niin seksikkäitä.

Vierailija
4/12 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmillani varmaan kesämekoissa. Onnellisimmillani rönttöverkkareissa ja t-paidassa.

Vierailija
5/12 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätissä ja joustavassa trikoomekossa. Esim. Filippa K:n mekossa.

Vierailija
6/12 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksuvaatteissa <3

Vierailija
7/12 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkareissa ja jossain pitkässä t-paidassa olen onnellisimmillani

Vierailija
8/12 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku napillinen, hartioista napakasti istuva ja niitä korostava lyhythihainen paita ja pitkät tummat shortsit. Niiden alla ehkä tiukat bokserit. Jos minulla olisi kesäromanssi ja en olisi yksin, suosisin ehkä löysiä ja jopa vähän yli-isoja boksereita, koska sellaiset jalassa on selvästi alastomampi olo ja huomio keskittyy enemmän lantion alueen toimintoihin ja on myös helpompi koskettaa sinne. Myös hamsteripaita on hyvä. http://www.ebay.co.uk/bhp/the-mountain-animal-t-shirt

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
9/12 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:37"]

Alasti.

[/quote]

Jos on pakko valita vaate, niin pelkät colleget jalassa.

Vierailija
10/12 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn kotona löysässä tunikassa ja velourhousuissa. Mutta en sanoisi, että vaikuttavat onnellisuuteeni mitenkään. Parempi fiilis on vaikka silloin, kun tietää näyttävänsä hyvältä, kun on esim. jotkut hyvin istuvat farkut.

Vierailija
11/12 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjamassa. Ei mikään sexy unelma, vaan puuvillainen, leveälahkeinen housuosa ja yläosa löysä, muodoton säkki. Kymmenistä pesuista pehmeäksi ja ohueksi hiutunut. Joo, miesparkani jne., mutta näillä mennään :)

Vierailija
12/12 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat mustat farkut, valkoinen, pitkähihainen läpikuultava kietaisupaita ja ooooooikeen korkeat korot <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan