Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjestelmällinen syrjintä

Vierailija
09.01.2022 |

Oletko joutunut järjestelmällisen syrjinnän uhriksi suomessa. Minä olen, mutta tätä on vaikea avata kenellekään sillä on arka aihe. Olen huomannut tämän uskon aiheissa, politiikan aiheissa, media vaikuttimissa, kansan keskuudessa jnejne.

Miten tästä selvitä, jos ja kun on joskus ollut koko kansa joka on ollut ihmistä vastassa. Siis lammas lauma, joka tiedostamattaan harjoittaa tätä syrjintää ihmistä kohtaan. Minä tiedän että en ole ainoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän järjestelmällisyyden apuna on myös psykiatrinen terveyden hoito, jolla pyritään muokkaamaan ihmisiä haluttuun mielipiteeseen. Ei toki kaikki ole joutunut mielivaltaisuuden uhriksi psykiatriassa, mutta on niitäkin jotka ovat.

Näitä niin sanottuja poliittisia vankeja on suomenkin psyatrian osastolla useita ja olen joitakin niistä tavannut. Aivan tavallisia ihmisiä, jotka ovat pakko lääkinnän ja pakko terapian kourissa.

Vierailija
2/6 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei saa syrjiä, ikään, sukupuoleen, uskontoon ta terveydentilaan perustuen. Rasa-arvovaltuutettu tai ihmisoikeustuomioistuin ratkoo varmaan tuollaisia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä luulisi...ja onhan suomikin saanut paljon moitteita ihmisoikeustuomioistuimelta kansalaisten oikeuksien polkemisesta. Ja kuten mainittua, niin monesti nämä toimivat alitajuisella tasolla itse huomaamatta tai ymmärtämättä käytöstään.

Se on se ja sama mikä sosiaalinen status tai siviilisäöty, koska he eivät itse huomaa käytöstään ja ymmärrä sitä.

Vierailija
4/6 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemuksia?

Vierailija
5/6 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko järjestelmällisellä suunnitelmallista vai oletko vain muista epämiellyttävä henkilö?

Vierailija
6/6 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan