Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6 päivää nyt koronassa ja alkaa olla todella tylsää! Muita sairastajia?

Vierailija
09.01.2022 |

Mikä meininki? Meillä koko 4 hengen perhe koronassa parhaillaan. Alkaa olla lautapelit pelattu ja kirjat luettu. Leivottukin on ja jäälyhtyjä tehty. Alkaa kyllä mökkihöperyys pikkuhiljaa hiipimään...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin joka päivä ulkoilemassa tuntikausia

Miettimään kirjoja

Vierailija
2/8 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaana, mutta en tietääkseni koronassa. Ei ole tekemisen puutetta, kun väsyttää niin älyttömästi, ettei jaksa edes ajatella mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaana, mutta en tietääkseni koronassa. Ei ole tekemisen puutetta, kun väsyttää niin älyttömästi, ettei jaksa edes ajatella mitään.

Itsekin olen kyllä aika poikki, mutta tylsyys vie silti voiton vielä. Kävin vähän lähimetsässä ulkoilemassa ja hyppelin pitkin pusikoita koiranomistajia vältellen.

Ap

Vierailija
4/8 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta tuossa vaiheessahan se just on jännittävää, alkaako tauti paranemaan vai pahenemaan. Tiedän, koska sama koettu.

Vierailija
5/8 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni päivä 7 menossa oireiden alusta ja ihan lepona olen tämän viikonlopun pitänyt, kun muina päivinä lopppiaista lukuunottamatta olen tehnyt normaalisti töitä.

Vierailija
6/8 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan siivoaisin ja tekisin ruokaa pakkaseen siltä varalta että menisin pian huonoon kuntoon.

Vierailija
7/8 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hiton tylsää, kun oon perheen ainoa sairastunut ja joudun olla yksin tässä huoneessa 10 päivää putkeen. Sattuu kaikkialle ja varsinkin niskaan tämä makoilu ja leffojen vahtaaminen. Puhelimen nakuttelu sattuu ranteeseen. Itse tauti ei oo paha. Oon ihan varmasti lukenu koko internetin läpi…

Vierailija
8/8 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Meidän perheessä yksi lapsi koronassa ja me muut karanteenissa. Päivät kuluu verkkaisesti. Ärsyttävää on odotella, saadaanko me muut tartunta, jolloin karanteeniaika alkaa taas alusta. Lueskellaan, katsotaan tv:tä, pelaillaan. Huomisesta alkaen etätöitä ja toivottavasti jonkinlaista etäopetusta koululaisille.