Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka uskollisia olette yhä nuoruutenne ihanteille

Vierailija
09.01.2022 |

Kauneusihanteille, maailmankatsomukselle jne.

Jos olet joskus tietoisesti hylännyt ihanteen niin miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v*ttu en yhtään. On ihan toiset mielenkiinnon kohteet nykyään.

Vierailija
2/10 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luopunut hyvin monesta nuoruden ihanteistani ja arvoista. Jaa miksi? Eikö tuo nyt ole selvää, että kun ikää tulee ja järki lisääntyy, sitä hylkää typerät aatteet ja ajatukset. Kaikki eivät tietysti ymmärrä aikuistua, eivätkä lisää itsetietoisuuttaan missään muodossa, joten jäävät ikuisiksi lapsiksi.

Pukeutumistyylini on tosin pysynyt samanlaisena, siitä olen ylpeä, enpähän ole mennyt muotivirtausten mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greenpecen nykyiset touhut ovat erittäin kaukana minun nykyisestä maailmankatsomuksestani. Taisin myös joskus Koijärven aikoihin äänestää jotakuta Vihreän Liiton ehdokasta, mutta nyt ei sellainen tule kuuloonkaan.

Vierailija
4/10 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos elämä on puhdasta ja aatteellista, on se myös ahdasta ja puutteellista". Jostain luin näin nuorena ja oli mukamas hyvin sanottu...nykyään tiedän että asia on ihan päinvastoin.

Vierailija
5/10 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan enää yhtään ihannetta jäljellä.

Vierailija
6/10 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha…olen edelleen kiinnostunut

Vierailija
7/10 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos elämä on puhdasta ja aatteellista, on se myös ahdasta ja puutteellista". Jostain luin näin nuorena ja oli mukamas hyvin sanottu...nykyään tiedän että asia on ihan päinvastoin.

Olet sitä mieltä että atteellisuus on hyvä asia? Aatteet estävät ihmistä ajattelemasta itse, niissä ei ole mitään hyvää. Ja ne saavat katsomaan asioita siitä yhdestä, aatteen näkökulmasta.

Vierailija
8/10 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asketismi kolahti teininä, nyt reilusti nelikymppisenä olen edeleen jonkunasteinen minimalisti, en tosin asketisti, eli nautin niistä vähistä tavaroistani kovasti. Uskonnollinen vakaumus on pysynyt myös samana, samoin poliittinen suunta. Muuten nuoruuden mustavalkoisuus on toivottavasti vähentynyt, antaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
9/10 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin pinnallinen ja luulin myös olevani huono, kun en sopinut aatteisiin. Todellakin luovuin näistä ongelmista ja aloin nauttimaan elämästä ilman ihmeellisiä tunnon tuskia ja rumuuden kokemuksia sekä muiden arvostelua ja ankaruutta. Nyt nelikymppinen mamma.

Vierailija
10/10 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus kaikesta on alati muuttuva. Ironia on välttämätön ettei kyynisty. Myös itseironia.