Onko kunnolliselle vakityössä olevalle yliopiston käyneelle normaalin näköiselle ja kokoiselle liikunnalliselle perhettä haluavalle 40v miehelle mitään kysyntää pääkaupunkiseudulla?
Voisiko naiset kommentoida? Itse olen koronan myötä vähän eritstäytynyt, joten ei oikein tapaa ketään missään.
Kommentit (48)
Yliopiston käyneen ihmisen luulisi löytävän seuraa ihan itse. Eikös siellä opi löytämään tietoakin? Vai oletko vain yliopistolla käynyt.
Kyllä on. PK-seutu on täynnä korkeakoulutettuja sinkkunaisia.
Jos olet nelikymppisenä sosiaalisilta taidoiltasi vajaa, voi olla vaikeaa saada kumppania. Mutta ei siltikään mahdotonta, niitä taitoja voi kehittää.
Sut revittäis käsistä jos olisit todellinen. Vai onko omat kriteerisi naiselle mallitasoa?
Riippuu luonteesta. Meidän harrastusryhmässä on yksi ihan kivan näköinen ehkä noin 35 v sinkkukaveri, joka on varmaan paperilla unelmamies. Hän on jonkin alan asiantuntijahommissa, ajelee urheiluautolla ja asuu kattohuoneistossa josta on Näsijärvi maisemat. Taloyhtiössä on uima-allas.
Nämä olen nähnyt/ kuullut, vaikka en häntä henkilökohtaisesti kovin hyvin tunne. Voisin silti heti sanoa useamman syyn, miksi hän on sinkku: Vihaisuus -suuttuu jos häviää, joustamattomuus -ei ikinä vaihda vuoroja, kärsimättömyys -hoputtaa ja puhisee, ylen katsominen -saattaa ärähtää vastustajan virheille, on tilanteeseen nähden liian tosissaan -pyrkii voittamaan jopa lämmittelyt, missä idea olisi pallotella pitkiä sarjoja, huumorintajuttomuus -siinä missä muut heittää kevyttä alkuläppää tämä kaveri patistaa jo kentälle. Hän antaa itsestään niin kamalan kuvan, etten osaa edes kuvitella että joku häneen ihastuisi. Hänestä huokuu sellainen tulevan suhdeh******n uhka, etten koskisi tikullakaan.
Jos olet luonteeltasi kiva, niin ehdottomasti kiinnostaa :) En itse ole käynyt korkeakouluja, vaikka haluaisinkin. Olen jäänyt ns. turvallisesti vakituiseen työhöni (brutto 2800€/kk). Jatkokoulutus houkuttelee, toisaalta järki nykyisessä työllisyystilanteessa kehottaa tyytymään nykyiseen työhön. Mitä mieltä olet, ap?
Terv. 28v sinkkunainen Hki.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet luonteeltasi kiva, niin ehdottomasti kiinnostaa :) En itse ole käynyt korkeakouluja, vaikka haluaisinkin. Olen jäänyt ns. turvallisesti vakituiseen työhöni (brutto 2800€/kk). Jatkokoulutus houkuttelee, toisaalta järki nykyisessä työllisyystilanteessa kehottaa tyytymään nykyiseen työhön. Mitä mieltä olet, ap?
Terv. 28v sinkkunainen Hki.
Ihan hyvältä kuulostaa! :)
Perhe perustetaan suunnilleen samanikäisen kumppanin kanssa ja ensin pitää ehtiä tutustumaankin. Eli olet vähintään 10-15v myöhässä. Ei sun auta muu kuin ottaa valmis perhepaketti.
Oletko ollut vielä kertaakaan pitkässä, vakavassa parisuhteessa?
Mihin deittipalveluun ajattelit mennä? Onko Tinderissä tositarkoituksella 30-40-vuotiaita miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Perhe perustetaan suunnilleen samanikäisen kumppanin kanssa ja ensin pitää ehtiä tutustumaankin. Eli olet vähintään 10-15v myöhässä. Ei sun auta muu kuin ottaa valmis perhepaketti.
Periaatteessa kumppani voisi olla vaikka 37-vuotias, jonka kanssa aletaan yrittää vauvaa vuoden tuntemisen jälkeen. Toki 37-vuotiaita ennestään lapsettomia naisia, jotka vielä haluavat lapsia, on vähemmän, koska valtaosa heistä on joko jo perustanut perheen jonkun kanssa tai sitten hankkinut lapsia yksin. En ainakaan itse naisena uskaltaisi odottaa noin pitkälle oikean kumppanin löytymistä, vaan olisin mennyt yksin hedelmöityshoitoihin jo alle 35-vuotiaana.
Itse nelikymppisenä naisena välttelen ikäisiäni lapsettomia miehiä, jos ei heti käy selväksi, että lapsettomuus on ollut tahatonta. Yleensä vähän huonommatkin koulutetut miehet saavat pk-seudulla nainen. Jos olet paperilla hyvä, niin syy on luonteessa. Ja silloinkin luonteessa isoja puutteita.
Pelaan varman päälle ja valitsen vähemmän koulutetun, iskävartaloisen eronneen isän.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu luonteesta. Meidän harrastusryhmässä on yksi ihan kivan näköinen ehkä noin 35 v sinkkukaveri, joka on varmaan paperilla unelmamies. Hän on jonkin alan asiantuntijahommissa, ajelee urheiluautolla ja asuu kattohuoneistossa josta on Näsijärvi maisemat. Taloyhtiössä on uima-allas.
Nämä olen nähnyt/ kuullut, vaikka en häntä henkilökohtaisesti kovin hyvin tunne. Voisin silti heti sanoa useamman syyn, miksi hän on sinkku: Vihaisuus -suuttuu jos häviää, joustamattomuus -ei ikinä vaihda vuoroja, kärsimättömyys -hoputtaa ja puhisee, ylen katsominen -saattaa ärähtää vastustajan virheille, on tilanteeseen nähden liian tosissaan -pyrkii voittamaan jopa lämmittelyt, missä idea olisi pallotella pitkiä sarjoja, huumorintajuttomuus -siinä missä muut heittää kevyttä alkuläppää tämä kaveri patistaa jo kentälle. Hän antaa itsestään niin kamalan kuvan, etten osaa edes kuvitella että joku häneen ihastuisi. Hänestä huokuu sellainen tulevan suhdeh******n uhka, etten koskisi tikullakaan.
Tuon luonteen takia hänellä on tuo status ja omaisuus. Tässäpä ohje muillekin naisille, nuo ihan korkeimman statuksen miehet ovat isolla todennäköisyydellä erikoistapauksia joten harkitkaa 2 kertaa että olisiko se vähän tavallisempi kuitenkin parempi ihmisenä.
Haluan perheen suhteellisen nopeasti lähtökohdista freffeillä käyvät ovat hiukan niskakarvoja nostattavia. Epätoivo ja paine tehdä niitä lapsia. Ihan sama onko mies vai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon luonteen takia hänellä on tuo status ja omaisuus. Tässäpä ohje muillekin naisille, nuo ihan korkeimman statuksen miehet ovat isolla todennäköisyydellä erikoistapauksia joten harkitkaa 2 kertaa että olisiko se vähän tavallisempi kuitenkin parempi ihmisenä.
Eiköhän tämä ole kaikille naisille itsestäänselvyys, mutta jostain syystä miehet elävät siinä harhakuvassa, että naisille kelpaa vain se hyvätuloinen miesmalli-astronautti-kirurgi, ja uhriutuvat tämän perusteella kun normaali mies ei muka kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä status? Mikä omaisuus? Minusta tuo kuvattu ei kuulosta miltään erityisen ihmeelliseltä. No, ainahan kaunis näköala on kiva, ja ikkunanäkymä Näsijärvelle on varmasti hieno - mutta tuskinpa kukaan nainen haluaa suhdetta ihmisen kanssa vain siksi, että tämän ikkunasta näkyy Näsijärvelle. Helpompaa nimittäin etsiä oma asunto hienolla näköalalla - ja niitähän löytyy vuokramarkkinoiltakin, jos ei ole varaa omaan. Tosin Tampereen hintatasolla ei kummoista palkkapussia tarvitse olla, että voi ostaa omankin. Ja joku asiantuntijatason työssä oleva ei ainakaan omasta näkökulmastani ole mitään ihmeellistä saati saavuttamatonta. Minusta tuo mies kuulostaa ihan tuikitavalliselta.
Mitä sitten pitäisi vastata? Jos vastaan omasta puolestani, niin tulee kommentti, ettei yhden ihmisen mielipiteellä ole merkitystä. Jos kerrotaan tilastoja, niin ne vaietaan kuoliaaksi.
No, vastaan omasta puolestani: en minkään ikäisenä olisi ollut kiinnostunut nelikymppisestä miehestä, joka on vielä siinä iässä sinkku ja vasta haluaa perhettä. Kas noin. Nyt voitte alkaa selittää, kuinka moni nainen kyllä haluaa eli mielipiteelläni ei ole mitään merkitystä.