Onko kunnolliselle vakityössä olevalle yliopiston käyneelle normaalin näköiselle ja kokoiselle liikunnalliselle perhettä haluavalle 40v miehelle mitään kysyntää pääkaupunkiseudulla?
Voisiko naiset kommentoida? Itse olen koronan myötä vähän eritstäytynyt, joten ei oikein tapaa ketään missään.
Kommentit (48)
No ei noi meriitit kerro sinusta itsestäsi juuri mitään, joten vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Näin olin arvellutkin, mutta halusin vielä varmistaa.
Kyllä varmaan jos on kiva ja ystävällinen luonteeltaan .Täytyy vaan sattua kohtaamaan samanhenkinen puolisko.Sattumastahan se on useimmiten kiinni.
Ikäisiäsi naisia on paljon vapaana. Osalla heistä on lapsia, osa on lapsettomia. Kuvailemillasi ominaisuuksilla uskon sinun kiinnostavan monia naisia.
On toki paljonkin kysyntää. Lääkis tarvitsee koko ajan uusia ruumiita leikeltäväksi ja jotkin osat voivat olla vielä kierrätettävissäkin.
Kokonaisena ja hengissä kysynnän kansa voi tietty olla niin ja näin.
Aika iso osa naisista haluaa perheen, joten voisin kuvitella että on....
Omasta puolestani voin sanoa, että perhetoivomus ja pk-seutu ovat turn off.
ELämäsi menee hukkaan jos näin on. Narkkarina voi nauttia elämästä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa kilttikseltä 🤮
Kai se olisi maininnut, jos olisi ikineitsyt? Hyi helkkari muuten niitä...
Tuskin. Ei ainakaan samanlaiselle 35-vuotiaalle ole.
Pääkaupunkiseudulla on ylitarjontaa naisista. Saat helposti samalla sekä naisen että hänen lapsensa perheeksi.
40-vuotias, joka haluaa biologisen perheen on liian myöhässä.
Uusioperhe vielä onnistuu tuossa iässä.
Tunnen yhden tällaisen miehen ja hänen kohdallaan vastaus on valitettavasti ei. Ihan vain luonteen takia.
Mikä tekee sinusta kiinnostavan ja millaiselle naiselle? Miksi vasta nelikymppisenä havahduit haluamaan lapsia?
Vierailija kirjoitti:
No ei noi meriitit kerro sinusta itsestäsi juuri mitään, joten vaikea sanoa.
Tätä itsekin olin tulossa sanomaan.
Vaikea sanoa, koska et kerro itsestäsi juuri mitään. Millainen luonne sinulla on, entä arvot, maailmankatsomus, mielenkiinnon kohteet, huumorintaju, empatiakyky ja muiden huomioon ottaminen jne.?
Tyypillisesti miehen kysyessä jotain tällaista tulee paljon alapeukkuja ja kuulustelevia kysymyksiä. "Kerrohan lisää. Miksi olisit hyvä?"
Ei ole.