Kuuluuko varattujen naisten olla onlyfans -palvelussa?
Kommentit (17)
Ei todellakaan! Jos sellaista voimaantumista harjoittaa, niin saa luvan lähteä!
Kuuluuko olla? Ihmeellinen kysymys.
Eikö se ole jokaisen parin oma valinta, onko heistä jompikumpi (tai jopa molemmat) siellä. Mitä se meille kuuluu.
Eihän minun tai sinun mielipiteellä ole mitään merkitystä.
Aika toksista puuhaa muutenkin, että olisivat pitäneet kiinni siitä, ettei nakuilua jatkettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko olla? Ihmeellinen kysymys.
Eikö se ole jokaisen parin oma valinta, onko heistä jompikumpi (tai jopa molemmat) siellä. Mitä se meille kuuluu.
Eihän minun tai sinun mielipiteellä ole mitään merkitystä.
Paheksua saa aina.
Ei siellä tarvitse omalla naamalla esiintyä vai tunnisteleeko joku muka pelkän tuheron tai alastoman kropan perusteella?
Ei kuulu, ei ole pakko. Minäkään en ole. Mutta toki voi olla, ei siinä mitään. Kunhan puolisokin tietoinen ja ok asian kanssa.
Minä olen miehen luvalla. Alastonkuvia ei oteta, mutta alusvaatekuvia myyn, samoin käytettyjä alusvaatteita. Kasvoja ei näy milloinkaan.
Kivaa lisätienestiä.
Ne, joiden työ on OnlyFans, tekevät sitä parisuhdestatuksestaan riippumatta. Puolisolla ei ole päätösvaltaa kumppaninsa kehosta, vaan se säilyy parisuhteessakin ihmisellä itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka sallii tuollaisen, on varmasti aisuri, mutta antaa cuckkien cuckkia, not my problem.
Kyllä onlyfansin käyttäjät on silti vielä säälittävämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Ne, joiden työ on OnlyFans, tekevät sitä parisuhdestatuksestaan riippumatta. Puolisolla ei ole päätösvaltaa kumppaninsa kehosta, vaan se säilyy parisuhteessakin ihmisellä itsellään.
vai työ :D
Saa olla jos haluaa, siihen ei ole kenelläkään mitään sanomista.
Mies joka sallii tuollaisen, on varmasti aisuri, mutta antaa cuckkien cuckkia, not my problem.