Maitoa rinnasta
Tämä saattaa kuulostaa hullulta, mutta haluaisin juoda maitoa naisen rinnasta. Onko muilla samanlaisia haluja? hami vaan että tämä haave taitaa jäädä ainoastaan haaveiluksi, koska vaimoni ei antanut tätä tehdä.
Kommentit (19)
Mielenkiintoista oli muuten myös se, että miehelläni on laktoosi-intoleranssi ja hänen ihonsa reagoi tosi vahvasti kun joutui kosketuksiin maitoni kanssa. Siis esimerkiksi kun kokeili pumpatun äidinmaidon lämpötilaa pudottamalla pari pisaraa kädelleen, ennen kun juotti sen lapselle, tuli ihottumaa siihen kohtaan. Ja maistamisen jälkeen tuli suuhun jonkunlainen rakkula. Oisinkohan lukenut jostain sitten että siinä on enemmän jotain mikä aiheuttaa oireita? En muista enää. Mutta miehen iho kuitenkin siedättyi että sitä ihottumaa ei sitten jossain vaiheessa enää tullut. -2
Todellakin haluan minäkin joskus maistaa.
Ja aion maistaa.
Etsin vaikka hautaan saakka, että löydän naisen, jonka tissistä voi imeä maitoa.
Hienoa kuulla etten ole yksin haaveeni kanssa :) Kyllä minäkin aion vielä joskus rintaa maistaa, vaikka vaimoni ei tästä taida pitää jos saa tietää.
Mä olen ymmärtänyt että lähes kaikki miehet maistaa kun tulee ajankohtaiseksi perheessä. Kai niitäkin on jotka ei halua tai joiden vaimo ei halua mutta olen kuullut ja kuvitellut että se on yleistä. Siis ainakin maistaa, en tiedä että tissistä vai pumpattuna...
Suoraan tissistä sitä kuuluu maistaa.
suoraan tissistä sitä haluaisin juoda
Menkää imemään lehmän utareesta :D
Maitotissit mmmm
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:06"]
Menkää imemään lehmän utareesta :D
[/quote]
Ei ne ole yhtä kauniit ja kiihottavat kuin ihmistissit.
Mun mies maistoi tosiaan tissistä, mutta ei meinannut heti hiffata imutekniikkaa.
Onko oma imetyksenne jäänyt aikoinaan jotenkin vajaaksi tai puuttumaan kokonaan?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:09"]
Onko oma imetyksenne jäänyt aikoinaan jotenkin vajaaksi tai puuttumaan kokonaan?
[/quote]
Ainakaan minun kohdallani ei. Äitini on käsittääkseni hoitanut imetyksen mallikkaasti - siitä kiitos äidille, äitienpäivänä nähdään!
Mutta eihän kukaan voi muistaa vauva-ajoista miltä se maito maistuu!
Voisin vaikka maksaa siitä että pääsisin rintaa imemään
Hienosti tehty......mies oli varmasti tyytyväinen
Olen antanut mieheni juoda maitoa rinnoistani. Kun lopetin imettämisen, niin hän saattoi juoda koko rinnan tyhjäksi.
Mun mieskin halusi, annoin kokeilla vaikka en ajatuksesta itse pidäkään (koska minulle on itsestäänselvyys että se on vauvaa varten). Ymmärrän kuitenkin hänen uteliaisuutensa vaikka en itse edes halunnut maistaa rintamaitoa :)