Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Värähteleeko teidän muiden paristokäyttöiset valosarjat?

Vierailija
08.01.2022 |

Kun se motikka on vähän eri asennossa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan? Tarkoitan sitä että valo on vähän himmeämpi riippuen missä asennossa se paristorasia on ja värähtelee? Ap

Vierailija
2/9 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jouluvalot värähtele minulla mutta kyrrpäni kyllä värähtelee päivittäin ja monta kertaa. Ja se on valtava kun värähtää täysin pystyyn! Myös kyrvännuppi haisee ja kiiltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jouluvalot värähtele minulla mutta kyrrpäni kyllä värähtelee päivittäin ja monta kertaa. Ja se on valtava kun värähtää täysin pystyyn! Myös kyrvännuppi haisee ja kiiltää.

Nyt oli kyse valosarjasta, ei dildosta. Jos se haisee, sun pitää pestä se.

Vierailija
4/9 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut yksilöidä valosarja jotenkin? Merkki, malli, ostopaikka tms.

Vierailija
5/9 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dildo ei värähtele. Jos se värähtelee, se on vibraattori, olkoon vaikka minkä muotoinen.

Vierailija
6/9 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lähde haju. Tai hetkeksi lähtee mutta kohta taas haisee kyrvännuppi. Ja kiiltää myös. Osaatko sanoa että mikä auttaisi? Voi kai tässä kerkustella kyrvännupin ongelmista siinä kuin valosarjoistakin? Olisi mukavaa saada tähän ongelmaan neuvoa, lääkärissäkin olen käynyt. Kukaan nainen ei halua kohta imeä iso kiiltävää kyrvännuppiani. Se huolettaa. Kyrvännuppini on hyvin herkkö ja punoittaa myös.

Vierailija
7/9 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lähde haju. Tai hetkeksi lähtee mutta kohta taas haisee kyrvännuppi. Ja kiiltää myös. Osaatko sanoa että mikä auttaisi? Voi kai tässä kerkustella kyrvännupin ongelmista siinä kuin valosarjoistakin? Olisi mukavaa saada tähän ongelmaan neuvoa, lääkärissäkin olen käynyt. Kukaan nainen ei halua kohta imeä iso kiiltävää kyrvännuppiani. Se huolettaa. Kyrvännuppini on hyvin herkkö ja punoittaa myös.

Sulla on joku tauti siinä. Hiiva voi tarttua mieheenkin. Olet lykkinyt naista, jolla bakteerivaginoosi?

T.Av-lääkäri

Vierailija
8/9 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kannattanut yksilöidä valosarja jotenkin? Merkki, malli, ostopaikka tms.

Näitä samanlaisia näkyy olevan myynnissä monessa paikassa. On valosarja, jossa on pallot joiden sisällä ledit ja rasia, jossa kaksi paristoa. Valosarjan kirkkaus muuttuu ja värisee joka kerta, kun sitä paristorasiaa liikuttaa. Varmaan johdon asento muuttuu jotenkin. Onko ihan tavallista, vai voiko olla haitallista? Ap

Vierailija
9/9 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on joku tauti siinä. Hiiva voi tarttua mieheenkin. Olet lykkinyt naista, jolla bakteerivaginoosi?

T.Av-lääkäri

Tarttuuko se bakteerivaginoosi? Kyllä yhdellä naisella oli se ja käski lykkiä siitä huolimatta. Kyrrpäni haisi sen jälkeen todella pahalle, kitkerälle ja ihmetelin että miten jonkun akan vitttu voi haista niin pahalle! Eli olisiko siinä syy? Miten hoidan sen bakteerivaginoosin kyrrvästä pois?