Vanhemmat + seksi
Oon 13 ja kuulen aina kun mun vanhemmat harrastaa seksiä ja sen voin vielä kestää mutta tänä jouluna mun isä anto mun äidille lahjaksi jotain ja sit sano että kannattaa avata omassa rauhassa. No tänään menin ettii kaapista lakanoita ja löysin sen lahjan. Se lahjapaperi oli vähän sen päällä mut näin sen. Se oli kirja jonka kannessa oli alaston nainen. No avasin sit sen kirjan ja siellä oli kuvii kun mun vanhemmat harrasti seksiä. Siellä oli kuvii ku mun äidillä oli mm kurkku pullo tai banaani sen alapäässä ja ku se otti suihin mun isältä. Se on oikeesti ällöttävintä mitä oon koskaan nähny enkä tiiä miten tuun ikinä pääsee tän yli.
Kommentit (16)
Asiahan menee niin että teinit kuvittelee ettei vanhemmat tee "sitä" koskaan, ja samoin ajattelevat vanhemmat teineistä. Molemmat väärässä!
Onhan siinä paljon nieltävää, että vanhemmat on ensin harrastaneet seksiä (ties kuinka monta kertaa ennenkuin onnistanut), sitten olet tullut ulos äitisi pillusta (todennäköisesti) ja sitten vielä imenyt hänen (yleensä) rintamaitoaan. Huhhuh!
Sitä saa mitä tilaa. Kuka käski mennä kurkkimaan. Ihan neitseellisesti sinäkin olet syntynyt, tuskin ovat panneet yhtään. ;)))))) Nuoriso aina luulee, että he keksii anaalit + yms erikoisemmat jutut. Niin varmaan. Joksus muinoin anaaliin taidettiin naida enemmän kuin nykyisin, kun ehkäisykeinot oli niin huonoja ja kun tyttöjen impeä piti säästää häihin.
No joo, asuin äitini kanssa heidän avioeron jälkeen vuosia pienessä kämpässä, jossa "huoneeni oli erotettu suurella kirjahyllyllä. Aika ahdistavaa noin 8v asti, sillä mutsilla oli aika vauhti miesten kanssa. Sitten se vaan hyväksyin ja aloin tirkistelemään. Mutsi oli aika kaunis vähän pyöreä pienitissinen paksureitinen postinjakaja. Miesystävät vaihtui aika usein, eikä hän ottanut meille asumaan ketään. No asiaan, osasin teeskennellä nukkuvani sikeästi enkä ikinä valittanut vaikka meno oli aika äänekästä muutan metrin päässä omasta sänkystä. Yksi äijä olkoon vaikka Paavo aina kiihoitti mutsin kun olit vähän maistelleet ja pisti aina sanomaan kovempaa mitä halusi, eli melkein huutamaan esim. Lisää sormia, kovempaa, perseeseen. Pystyin näkemään kaiken noin kolmen metrin päästä. Nyrkkipanot, anaalit ja suihinotot. Välillä mutsi kysyi onko kauttarantain onko joku jotain häiriötä tai muuta, niin sanoin et laitan aina korvatulpat kun on yötä joku tai tiedän et tulee baarista yöllä. Muuten meni hienosti nuoruusaika paitsi tämä määräsi elämääni ja ajatuksia sillä halusin nähdä kaiken mahdollisen. Voin sanoa et runkattua tuli. Mutsin kanssa ei ollut seksijuttuja, jos nyt hänen poissa ollessaan yöpöydän laatikoissa olevia seksivälineitä nuukin ja nuolin, sillä ei se niitä juuri pessyt.. Nykyisin käyn välillä kun tiedän hänen olevan töissä tsekkaamassa miten välineet kehittyy ja miltä maistuu(suurentuneet ainakin on)
Pahoittelen huonoa kerrontaa ja luettelomaisuutta. Kivan kirjan sais aikaan, jos osais kirjoittaa.
Äitini jäi leskeksi ollessani parissa kymmenissä. Upea hyvännäköinen yhä. Olen aistinut, että on hoitanut tarpeensa ja puutteensa lomareissuilla, hotelliviikonloppujen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Äitini jäi leskeksi ollessani parissa kymmenissä. Upea hyvännäköinen yhä. Olen aistinut, että on hoitanut tarpeensa ja puutteensa lomareissuilla, hotelliviikonloppujen yhteydessä.
Ei sulla sitten ole tullut mieleen, että haluaisit naida äitisi kanssa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla sitten ole tullut mieleen, että haluaisit naida äitisi kanssa ?
Muutama kaverini on varsin suoraan kysynyt minulta, tiedänkö kuinka hän on hoitanut tarpeitasn.
Olin 11v kun meillä järjestettiin jotkut juhlat kotona ja piti olla kaverin luona koko päivä.
Menin silti kotiin kun halusin vaihtaa kengät kumppareihin. Meillä oli musiikki lujalla ja kenkiä eteisessä. Porukoiden makuuhuoneesta kuulu kova puheensorina ja ääntä sekä musa olkkarissa kovalla kenekään siellä olematta.
Ihmettelin et mikä juttu ja avasin makkarin oven nii näin mun iskän istuvan vaatteet päällä tuolilla selin oveen, 3 tai 4 miestä sängyssä alasti ja äidin siellä sivuttain kasvot ovelle. Tajusin samantien et seksiä nää tääl harrastaa ja äiti sanoi kovaan sävyyn et mee pois ja ovi kii. Laitoin ovea kii kuikuillen silti sisälle et mitä ne tekee ja ketä siel on. Sit se tapahtu katoin vielä äitiä ovi oli varmaan 15cm auki ja se otti viereisen miehen kullin suuhun ja katsoi mua sen jälkeen. Laitoin ovea hiljaa vaa kiinni enemmän ja näin kun sen alko nytkyttää päätään katsomalla mua silmiin ja vedin oven kiinni.
Lähdin kiireesti pois ja tulin vasta illalla varovasti kotii ja menin suoraan huoneeseen. Äiti tuli sinne ja sanoi et ne teki aikuisten juttuja siellä ja ymmärrät sit vanhana.
Nykyään rakastan ryhmäseksiä. Googlasin kaiken mahdollisen nuorena ryhmäseksistä ja olin 2 pariskunnan kanssa yhtäaikaa kun olin 19v ja jäin koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Olin 11v kun meillä järjestettiin jotkut juhlat kotona ja piti olla kaverin luona koko päivä.
Menin silti kotiin kun halusin vaihtaa kengät kumppareihin. Meillä oli musiikki lujalla ja kenkiä eteisessä. Porukoiden makuuhuoneesta kuulu kova puheensorina ja ääntä sekä musa olkkarissa kovalla kenekään siellä olematta.Ihmettelin et mikä juttu ja avasin makkarin oven nii näin mun iskän istuvan vaatteet päällä tuolilla selin oveen, 3 tai 4 miestä sängyssä alasti ja äidin siellä sivuttain kasvot ovelle. Tajusin samantien et seksiä nää tääl harrastaa ja äiti sanoi kovaan sävyyn et mee pois ja ovi kii. Laitoin ovea kii kuikuillen silti sisälle et mitä ne tekee ja ketä siel on. Sit se tapahtu katoin vielä äitiä ovi oli varmaan 15cm auki ja se otti viereisen miehen kullin suuhun ja katsoi mua sen jälkeen. Laitoin ovea hiljaa vaa kiinni enemmän ja näin kun sen alko nytkyttää päätään katsomalla mua silmiin ja vedin oven kiinni.
Lähdin kiireesti pois ja tulin vasta illalla varovasti kotii ja menin suoraan huoneeseen. Äiti tuli sinne ja sanoi et ne teki aikuisten juttuja siellä ja ymmärrät sit vanhana.
Nykyään rakastan ryhmäseksiä. Googlasin kaiken mahdollisen nuorena ryhmäseksistä ja olin 2 pariskunnan kanssa yhtäaikaa kun olin 19v ja jäin koukkuun.
Aika karua.
Vierailija kirjoitti:
Menin silti kotiin kun halusin vaihtaa kengät kumppareihin. Meillä oli musiikki lujalla ja kenkiä eteisessä. Porukoiden makuuhuoneesta kuulu kova puheensorina ja ääntä sekä musa olkkarissa kovalla kenekään siellä olematta.Ihmettelin et mikä juttu ja avasin makkarin oven nii näin mun iskän istuvan vaatteet päällä tuolilla selin oveen, 3 tai 4 miestä sängyssä alasti ja äidin siellä sivuttain kasvot ovelle. Tajusin samantien et seksiä nää tääl harrastaa ja äiti sanoi kovaan sävyyn et mee pois ja ovi kii. Laitoin ovea kii kuikuillen silti sisälle et mitä ne tekee ja ketä siel on. Sit se tapahtu katoin vielä äitiä ovi oli varmaan 15cm auki ja se otti viereisen miehen kullin suuhun ja katsoi mua sen jälkeen. Laitoin ovea hiljaa vaa kiinni enemmän ja näin kun sen alko nytkyttää päätään katsomalla mua silmiin ja vedin oven kiinni.
Siellä on äippä vähän saanu gangbangiä :D
Vanhempien eron jälkeen muutin äidin kanssa pieneen asuntoon, jossa minä nukuin olohuoneessa. Jonkin ajan kuluttua äidin luona alkoi lähinnä öisin vierailla eräs mies. Äidin makuuhuone oli olohuoneen vieressä, joten sieltä kuului kaikki äänet selvästi minun korviini. Olin silloin jo murrosikäinen tyttö, joten olihan minulle selvää mitä siellä puuhattiin. Jollakin tapaa olin siksi vihainen tuolle miehelle, mutta samalla koin nuo äänet myös kiihottaviksi ja usein hyväilin itseäni.
Kultaisella 80 luvulla, eronnut äitini vaihtoi äijää kuin paitaa! Olin vähän toisellakymmenellä kun alkoi kiinnostaa mitä siellä makuuhuoneessa tapahtuu! Vieläkin pidän sitä tukahdutettua voihkintaa mitä äitini piti kiihottavimpana äänenä lisättynä sängyn natinaan.
Alkuun kuuntelin vaan huoneessani, mut sitten oli pakko päästä välillä katsomaan.
Ei jäänyt traumoja, mutta jonkinlainen seksiruuppuvuus ja kiinnostus vastaavaan toimintaan!
Kuulin myös nuorena kun äitiäni pantiin ja lopulta oli pakko päästä katsomaan. Kurkin kesäisin verhon raosta yöllä talon ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempien eron jälkeen muutin äidin kanssa pieneen asuntoon, jossa minä nukuin olohuoneessa. Jonkin ajan kuluttua äidin luona alkoi lähinnä öisin vierailla eräs mies. Äidin makuuhuone oli olohuoneen vieressä, joten sieltä kuului kaikki äänet selvästi minun korviini. Olin silloin jo murrosikäinen tyttö, joten olihan minulle selvää mitä siellä puuhattiin. Jollakin tapaa olin siksi vihainen tuolle miehelle, mutta samalla koin nuo äänet myös kiihottaviksi ja usein hyväilin itseäni.
Tietysti se murkkuna tuntui pahalta, kun joku vieras mies otti joksikin aikaa isän paikan ja harrasti vielä seksiäkin äidin kanssa. Ei siitä miehestä voinut pitää, vaikka se oli näin jälkikäteen ajatellen ihan mukava. Toki sinne äidin miesten joukkoon kuului täysiä kusipäitäkin, joista ei todellakaan tarvinnut pitää.
Siinä on kai jotain biologista (Westermark?) että vanhemmat ja vastaavasti omat lapset ja seksi tuntuu aika epäsopivalta yhdistelmältä.
Paras tapa taitaa olla vaan olla ajattelematta koko asiaa ja jättää toisten intiimit kirjat vastaisuudessa rauhaan.