Miten foliopallot hävitetään? Onko ne edes energiajätteisiin kelpaavaa,
tuskin, eli kaatiksen koristeeksiko tuo infernaalinen kersojen tuottama pallojätemäärä päätyy? Kiva. Tässä vapun alla erehdyin asioimaan yhdessä tilpehöörikaupassa, enkä tiennyt että se oli suosittu foliopallonostopaikka, joten siinä sitten sen kitinähelvetin ja mankumissirkuksen keskellä jonotellessani omaa kassavuoroani tulin tätä jäteproblematiikkaa miettineeksi.
Kommentit (11)
Lahjoita ne persuille, ne voi tehdä niistä foliohattuja.
Arvelinkin ettei teistä krapulaisista vanhemmista löydy yhtään päästään puoleen päivään mennessä toennutta selkojärkistä vastaamaan, mutta toisaalta ei se minua kiinnosta sen ihmeemmin, kuinka turmeltuneen maailman te omille lellikultamunillenne lyhytkatseisuudellanne jätätte. (Elämän) sikajuhlien jälkeen koittaa kuitenkin aina lopussa maksun ja siivoamisen aika, ja se on vaan oikein teille kun jälkikasvunne tulee toteuttamaan sitä savottaa epätoivoissaan päitään raapien teidän taannuttua edesvastuuttomaan tilaan vanhuuden päivillenne elostelemaan vielä ne viimeiset kerrat.
Aloitus tehty 11:58 ja jo 12:05 ollaan marmattamassa, kun vastauksia ei ole tullut. Ap taitaa olla lyhytpinnainen ADHD-tapaus.
Rakas ap, vastas tähän, niinkuin moniin muihinkin kysymyksiin löytyy googlen avulla. Olen kuitenkin tänään hyvin ystävällismielisellä tuulella, joten päätin tehdä tämän puolestasi http://bit.ly/1AoFJUS
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:44"]
Aloitus tehty 11:58 ja jo 12:05 ollaan marmattamassa, kun vastauksia ei ole tullut. Ap taitaa olla lyhytpinnainen ADHD-tapaus.
[/quote]
Sinä taidat olla pahan numeropakkomielteen omaava neurootikko.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:07"]Lahjoita ne persuille, ne voi tehdä niistä foliohattuja.
[/quote]
Hyvä vinkki!!
Ja helium on häviävä luonnonvara jota ei juurikaan enää löydy lisää. Mitä tuhlausta.
Mä olen demari, ei mun tarvitse miettiä minkälaista täällä on sadan vuoden kuluttua. Siksi ostan kimpun foliopalloja pari kertaa vuodessa kun on lasten synttärit, ja toki vappuna myös. Ihan absurdia miettiä jotain tulevaisuutta!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:19"]Arvelinkin ettei teistä krapulaisista vanhemmista löydy yhtään päästään puoleen päivään mennessä toennutta selkojärkistä vastaamaan, mutta toisaalta ei se minua kiinnosta sen ihmeemmin, kuinka turmeltuneen maailman te omille lellikultamunillenne lyhytkatseisuudellanne jätätte. (Elämän) sikajuhlien jälkeen koittaa kuitenkin aina lopussa maksun ja siivoamisen aika, ja se on vaan oikein teille kun jälkikasvunne tulee toteuttamaan sitä savottaa epätoivoissaan päitään raapien teidän taannuttua edesvastuuttomaan tilaan vanhuuden päivillenne elostelemaan vielä ne viimeiset kerrat.
[/quote]
Olet sekaisin. Katsos, kun normaalit ihmiset googlettaa tällaiset asiat, eikä odota vastauksia jostain vauvapalstalta. Sinäkin olisit löytänyt vastauksen jo 1000 kertaa odottaessasi, mutta eih, kun et vaan viitsi.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:19"]Arvelinkin ettei teistä krapulaisista vanhemmista löydy yhtään päästään puoleen päivään mennessä toennutta selkojärkistä vastaamaan, mutta toisaalta ei se minua kiinnosta sen ihmeemmin, kuinka turmeltuneen maailman te omille lellikultamunillenne lyhytkatseisuudellanne jätätte. (Elämän) sikajuhlien jälkeen koittaa kuitenkin aina lopussa maksun ja siivoamisen aika, ja se on vaan oikein teille kun jälkikasvunne tulee toteuttamaan sitä savottaa epätoivoissaan päitään raapien teidän taannuttua edesvastuuttomaan tilaan vanhuuden päivillenne elostelemaan vielä ne viimeiset kerrat. [/quote] Olet sekaisin. Katsos, kun normaalit ihmiset googlettaa tällaiset asiat, eikä odota vastauksia jostain vauvapalstalta. Sinäkin olisit löytänyt vastauksen jo 1000 kertaa odottaessasi, mutta eih, kun et vaan viitsi.
[/quote]
Tällaista teiltä voikin odottaa. Et sitten ymmärtänyt punaista lankaa, eli tämä on kyllä puheenaiheena ihan pätevä, herättelyä. Mutsis voinee googlata, mutta ai niin, ei hän käsien vappuvapinaltaan tänään varmaan oikein kykene.
No no, vanhemmat, eikö ekologinen vastuunkanto kosketa teitä? Teidän jälkikasvunnehan tänne jää teidän jälkeenne teidän valinnoistanne maksamaan jopa terveydellään, joten kyllä kannattaisi kiinnostaa, jos meitä lapsettomiakin (ainakin joitain yksilöitä) kiinnostaa.