Voiko kuukautisvuoto jäädä "jumiin"?
Viime kuukautiseni alkoivat 14.4. ja kestivät vain 4 päivää, vaikka lähes aina kesto on ollut 7-8 päivää. Eilen ja tänään minulta on tullut kuukautisvuotoa muistuttavaa verta emättimestä, mutta se on ollut ruskeampaa. Siis ikään kuin vanhan veren näköistä. Voiko olla mahdollista, että viime kuukautisten aikana kaikki veri ei jostain syystä päässyt poistumaan? Vai mistä tämänhetkinen verenvuoto voi johtua? Kiertoni on ollut aina 32-34 päivää, joten uudet kuukautiset ovat todella epätodennäköiset.
Kommentit (5)
Ei varmaan edellisen kierron veret voi mutta itselläni joskus ollut sellaisia tuntemuksia, kun on kuukautisten pitänyt alkaa: että ensin tulee muutama tippa, menee pari päivää ettei yhtään ja sitten väkinäisesti vasta alkaa vuoto. Jollain kertaa taas tulee holisemalla eka päivästä lähtien. No minun hormonini ovatkin olleet ihan miten sattuu.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:42"]
Minulla aikanaan samanlaista ja olinkin sitten raskaana:).
[/quote]
Hyvin epätodennäköistä minun kohdallani (olen harrastanut todella vähän seksiä viime aikoina ja aina kondomin kera).
AP
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:44"]
Ei varmaan edellisen kierron veret voi mutta itselläni joskus ollut sellaisia tuntemuksia, kun on kuukautisten pitänyt alkaa: että ensin tulee muutama tippa, menee pari päivää ettei yhtään ja sitten väkinäisesti vasta alkaa vuoto. Jollain kertaa taas tulee holisemalla eka päivästä lähtien. No minun hormonini ovatkin olleet ihan miten sattuu.
[/quote]
Minulla kuukautiset eivät koskaan ole alkaneet tiputtelemalla, joten varmaan aika epätodennäköistä olisi tämäkin (etenkin ottaa huomioon kiertoni tyypillisen pituuden).
Samaa mietin kun itellä viime kuukautiset oli sellaiset että pari ekaa paivää oli normaalia vuotoa, sitten se loppui pariksi päiväksi kokonaan ja sitte alkoi uudestaan. Mitäköhän se oli? Kuukautiset oli myös melkein kolme viikkoa myöhässä ja raskaana en voi olla.
Minulla aikanaan samanlaista ja olinkin sitten raskaana:).