Miten selitätte kissoillenne Chrisin poissaolon appiukon syntymäpäiviltä?
Itse täällä vielä mietin, miten lähestyä asiaa. Kuinka kuninkaan syntymäpäivä olisi voinut tulla Chrisille yllätyksenä?
Kommentit (32)
Kissani ei pidä Chrisistä, joten hän oli ihan tyytyväinen, kun tyyppi pysyi poissa juhlista.
Kerroin ihan suoraan på svenska, aristokattina kissani arvostaa sitä. Katsoi ylhäisesti ja sähähti, että tiesi ettei moisen nousukasmoukan kanssa voi muuta odottaa kuin pettymyksiä. Otti lopulta kermahörpyt lohdutukseksi ja käpertyi kirjaston antiikkituoliin torkuille.
En ole vielä kertonut, mutta veikkaan ettei kissani edes esitä yllättynyttä.
Jäi Lontooseen, Crisin on elätettävä vauva ja Madde. Tekee bisnestä Lontoossa kun muut juhlii
Kissani alkoi riehua, vaikka koetin kertoa asian mahdollisimman hienotunteisesti.
Sanoin, että jos sillä oli flussa ja ei halunnut mennä vanhusta tartuttamaan. Fiksu vävypoika on kunkulla.
En päästä kissaa koneelle ja toivon, että tapaus ehtii unohtua. Olen itse niin järkyttynyt, että en pystyisi selittämään.
Meidän kissi vastustaa monarkiaa, on tasavaltalainen.
Varasin suosiolla ajan terapeutille. Hän saa keskustella asiasta kissani kanssa. Minun puhettani kissa ei ota kuuleviin korviinsa.
Yritin selittää rauhallisesti, mutta kissa pakeni paniikissa heti ja kiipesi verhoja pitkin katonrajaan. Sieltä tuijottaa nyt silmät kauhusta selällään eikä suostu tulemaan alas. Toivottavasti rauhoittuu Carl-Philipin ja Sofian häihin mennessä ja toivottavasti siinä yhteydessä ei nyt tule lisäjärkytyksiä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 01:00"]
Yritin selittää rauhallisesti, mutta kissa pakeni paniikissa heti ja kiipesi verhoja pitkin katonrajaan. Sieltä tuijottaa nyt silmät kauhusta selällään eikä suostu tulemaan alas. Toivottavasti rauhoittuu Carl-Philipin ja Sofian häihin mennessä ja toivottavasti siinä yhteydessä ei nyt tule lisäjärkytyksiä.
[/quote]
Luuletko, että kissasi hyväksyy Sofian? Meillä kissat ovat sitä mieltä, että vain Victoria on onnistunut löytämään sopivan puolison.
Sillai että ajoin sen yli että saisin autoni vanteet puhdistettua!