Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiivinen testitulos - pitäisikö eristäytyä

Vierailija
08.01.2022 |

Kysymys koronasta... Keskiviikkona minulla alkoi pieni nuha ja aivastelu ja varmuuden vuoksi kävin torstaina koronatestissä, joka yllätykseksi osoittautui positiiviseksi. Oireet ihan pieniä flunssan oireita ja altistumisesta ei mitään tietoa. Miehen kanssa käyty kaikissa samoissa paikoissa, oikeastaan vain ruokakaupoilla yhdessä. Olen asunut miehen luona nyt jo kolme viikkoa, vaikka omakin asunto on. Mies kävi testissä perjantaina ja testitulos onkin negatiivinen. Pitäisikö tässä tilanteessa minun nyt eristäytyä omaan asuntoon vai onkohan se tässä vaiheessa enää ollenkaan merkityksellistä? Toki täällä miehen luona olen oleskellut ja nukkunut eri tilassa sen positiivisen tuloksen jälkeen. Olisi toki pitänyt heti tuloksen saatua lähteä omaan kotiin ja pelata varman päälle, mutta olimme täysin varmoja, että mieskin positiivinen, kun ollaan koko ajan oltu 24/7 yhdessä ja läheisyyttä on ollut paljon. Mitähän tässä nyt olisi järkevää tehdä? Mieshän saattaa vielä saada taudin tälläkin altistumisella, vaikkei vielä testissä näkynytkään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin tuossa tilanteessa kotiin, ettei mies saisi koronaa. Jos oma koronani pitkittyisi, niin olisi aika mukava juttu, että mies olisi terve ja voisi käydä minulle kaupassa ja apteekissa.

Vierailija
2/3 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti lähimpään isoon ruokapaikkaa syömään kiehnäät jonossa toisen selän takana niistä kätees ja pyyhi sitten pöydän pintaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin tuossa tilanteessa omaan kotiini jos kerta on mahdollista hoitaa eristys niin että mies pysyy varmuudella terveenä. Vaikka tauti olisikin miehelle lievä niin onhan niitä ihmisiä kuitenkin yllättävän paljon joilla on long covid eli miksi riskeerata jos on turvallisempikin tapa hoitaa eristys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi