Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIMBERLANDin talvikengät?!

19.09.2006 |

Bongasin eilen aivan ihanan näköiset Timberlandin talvikengät - vaaleanpunavalkoiset, karvareunus, hintaa noin 65 euroa. Onko kellään kokemusta millaisia nuo Timberlandit ovat käytössä? Tuntuivat kevyiltä mutta hieman jäykemmiltä / kovemmilta kuin esimerkiksi Vikingin talvikengät... Entäs kosteuskestävyys?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietääkö onko siellä kuinka isoille lapsille kenkiä? Löytyykö 35?

Vierailija
2/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta surffailin just Huuto.netissä ja siellä näytti olevan nämä ko. kengät kokoa 23 huudettavana... :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä olette tykänneet / lapset ovat tykänneet kengistä?

Meillä ovat osoittautuneet hyviksi. Tyttö pukee ne mielellään jalkaansa ja hyvin näyttää niillä liikkuvan. Ihan jäällä taitavat olla liukkaat, muutoin ei valittamista. Haalarin lenksut eivät aina pysy hyvin kengän alla. Mutta eivät ole päivittäisestä käytöstä huolimatta likaantuneet lainkaan vaikka väri on noinkin arka!

Myös pikkuveli saapastelee sisällä mielellään isosiskon kengillä. :)

Vierailija
4/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä reilu 2v. tyttö kävelee kengillä samannäköisesti, kuin minä laskettelumonoilla...mielellään kyllä kengät jalkaan laittaa ja niillä juoksenteleekin, mutta pohjien taipumattomuuden vuoksi kävely on niin kumman näköistä, että en uskalla isovanhempien läsnäollessa kenkiä tytön jalkaan laittaa, tai saan kuulla kunniani kun ostan tuollaisia kenkiä lapsille :)

Vierailija
5/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kokemusta noista kengistä.

Mutta uteliana kysyn että missä näit kyseisen väriset kengät?

Ja minkä kokoisena?

Kuulostavat kivan värisiltä että voisin ostaa meidän neitille. :)

Vierailija
6/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielenkiinnosta minäkin kysyn missä näit ja oliko kys. mokkapintaiset vai sellaiset perus-gore-tyyppiset talvisaappaat. Olen noita gore-mallisia etsinyt tytölleni tuloksetta :/

Vierailija
7/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Tampereella Prince&Princessissa - olivat juurikin tulleet myyntiin :) En huomannut tsekata kokoja sen tarkemmin mutta olettaisin että löytyy about välillä 24-30. Ja siis ovat enemmänkin tuollaiset gore-tyyppiset talvikengät kuin sellaiset nupukkipintaiset " hienommat" kengät.

Vierailija
8/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi ettei pojille löydy mitään vastaavia

Vierailija
9/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.timberland.com ja sieltä kengät

Toddler Mukluk Snow Stomper White Smooth w/Pink

price $45.00 ettei vaan kengät olisi nuo? Minä kun olen noita metsästänyt tytölleni yksiksi kengiksi...gorejen ja mekkokenkien pariksi.

Vierailija
11/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin nuo ne ovat :) Ovat siis ainoastaan hieman eri väriset kuin tuolla sivuilla olevat - näissä minun bongaamissani on enemmän vaaleanpunaista. Haluatko Angelinako että lähetän sulle noista kengistä kuvan? :)

Surffailinkin jo tänään Timberlandin sivuilla mutta en tajunnut, että nuo olivat juuri samat kengät. Hitsit kun olisivat edulliset tuolla, 45 dollaria - täällä 68 euroa :(( Saisikohan noita mistään tilattua, siis jenkeistä tms.?

Vierailija
12/27 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Timberlandin " goret" P&P:stä muutama viikko takaperin...mielestäni muita vastaavanlaisia/merkkisiä ei ollut eli puhutaan varmaan samoista kengistä....hinta oli kyllä 55¿ (miinus alet)...eli ei varmaan tule jenkeistä kovinkaan paljon edullisemmiksi?

Aadis tykkäsi kengistä, mutta mua vähän hirvittää se väri??

Ihastuin niihin ensisilmäyksellä, enkä ajatellut käytettävyyttä...varsinkin kun parin viime vuoden Vikingin vaaleanpunaiset goret ovat olleet kuin uudet talven käytön jäljiltä.

Toivottavasti noita voi pestä samaan malliin kun Vikingin kenkiä.

Vierailija
13/27 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut joskus ihan vaaleat kengät, vahvistetulla " kumi" - kärjellä. Olin tosi yllättynyt, kun ainakin niistä lähti lika ihan vain kostealla pyyhkimällä pois. :)

Jospa nämäkin olisivat samantapaista ainetta.

Muistaakos kukaan Pompiin hintaa näille kengille?

Vierailija
14/27 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo mun ostamat maksoivat kyllä 68,80 euroa... :-O

P&P:ssa oli kyllä sellaisia hieman kevyemmänkin oloisia valkovaaleanpunaisia Timberlandeja (joissa ei ollut karvareunusta eikä tarrakiinnitystä) ja ne näyttivät olevan edullisemmat. Olisiko sulla Hanna ne?! Tai sitten saat kyllä hyvät alet... ;O) Poitoullekin tiedoksi, että osaat huomenna tsekata molemmat mallit :D

Ja siis juu, kärki on valkoista kumia tms. eli toivottavasti helppo pitää puhtaana... on tosin aika karheaa eli saas nähdä millaiselta kengät näyttää keväällä :) Kauniit ne on ainakin nyt!

Vierailija
15/27 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taitaa olla kyse eri kengistä.

Niistä on muuten pojillekin aika ihanat värit: oranssia, mustaa ja vaaleanruskeaa (tätä versiota ei näy webbilinkissä).

Onko Timberlandin waterproof yhtä hyvä kuin goretex?

Vierailija
16/27 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsisitkö mulle laittaa kuvaa noista sinun löytämistäsi jos sulla on? vaikka tähän idaanton@suomi24.fi osoitteeseen.

Et viitsisi käydä shoppaamassa noita mun puolesta, tytölleni niiiiin kovasti haluaisin nuo Angelinakon linkittämät kengät, mutta vastaavat voisivat myös kelvata jollei noita ihan samoja suomesta löydä :)

Tekisit minut ja tyttöni...tai ainakin minut ;) iki-onnelliseksi...hih :)

Vierailija
17/27 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minäkin noita olen metsästänyt koossa 23...olisiko Peppiinalla mitenkään mahkuja toimia välikätenä? Joku kirjoitti, että Pompiissa olisi nuo kengät myös...kävin tänään ja eipä ollut...ostin kyllä taasen yhdet talvikengät vaikka en niitä löytänyt mitä etsein :P No saahan lapsella kenkiä olla ;) Peppiina jos mahdollista laita kuva tulemaan angelinako@netti.fi ja jos ne on oikeat, niin olisiko mahdollista saada niitä koossa 23 jotenkin :)

Vierailija
18/27 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin nuo Muklukit poikien väreissä tänään Pompiista ja ovh oli 89.90¿...aika rajua :) Mut Pompiissa ei tyttöjen väreissä ollut koko kenkiä...

Vierailija
19/27 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitelkaahan mikäli haluatte minun hakevan teille nuo kengät - toki voin mielelläni toimia " shoppailuagenttina" :O)

Vierailija
20/27 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prince & Princess on ainakin aikaisemmin myynyt postiennakolla. Kannattaa soittaa ja kysyä, onnistuisiko sellainen.