Viaton toivotus vai jotain muuta?
Miespuolinen kollega viestitteli näin: Hauskat vaput ja kohta nähdään taas!
Jäisitkö miettimään jotain ylimääräistä?
Kommentit (27)
Miten sä saat tosta jotain piiloviestejä? Ihan normaali toivotus mun mielestä
No miten se viestittely olisi pitänyt lopettaa? Eikö tollanen toivotus ja toteamus että kohta nähdään ole ihan normaali tapa lopettaa keskustelu? Ehkä kannattaisi nyt analysoida muuta keskustelua teidän välillä kuin vapun toivotusta
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:24"]
Tuli mesettelyn lopuksi, joten vain minulle. Ap
[/quote]
Enemmän riippuu siitä mesettely viestittelystä muuten kuin pelkästään tuosta aloituksessa olevasta loopu kommentista mitä ajattelisin.
No kyllä tuo viesti oli sulle aivan selkeä kehotus mennä maanantaina tavallista aiemmin odottamaan alasti hänen työhuoneeseensa ja asettua hänen työtuoliinsa istumaan ja odottelemaan. Olin aistivinani myöskin lisäkehotuksen pukeutua vain kravattiin ja korkokenkiin.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:30"]
No ei ole piiloviestejä.
[/quote]
Ai eipä, no todellakin on. 8
Minäkään en näe viestissä mitään ihmeellistä. Jos siinä olisi jotakin, niin eiköhän sen olisi voinut kirjoittaa selkeämmin kysymykseksi voisitteko tavata?
Nyt hei menee jo liian pitkälle! Eikö saa edes toivotella vappua ilman, että joku luulisi että on piiloviestejä? Taisinkin vahingossa flirttailla kaikille facekavereilleni
Pitäisi lukea ne muutkin viestit. Tuo voi olla ihan vaan selkeä lopetus keskustelulle, tai sitten sellainen vähän ikävöiväkin vihjaus.
Selvitetääs nyt tää asia. Laitat sille viestin "mitä sulla on päällä? Mulla on pelkkä vappunenä". Jos se kysyy onko siinä viikset, se on homo. Jos se vastaa että sen rusinat kuohus just sen simasta, se on ihan in lööv susta.
Jos se ei vastaa mitään niin kannattaa ottaa alkuviikkoon pari saikkupäivää
Tossahan oli jo selvä lupaus avioliitosta. Seuraavaksi kun näette, sanot ap heti ensimmäisenä miehelle, että vastaat myöntävästi hänen kosintaansa ja häät voisivat olla kesällä 2016. Muuten hän luulee, että kieltäydyit ja katoaa lopullisesti.
Mitä sillä on väliä, vaikka tuo toivotus olisi mihin tahansa sävyyn kirjoitettu. Minä ainakin suhtaudun puoliflirttaileviin kommentteihin työpaikalla ja muuallakin asiallisesti ja niin kuin en olisi niitä kuullutkaan tai tajunnutkaan. Kun esittää itse tyhmää, eikä jatka leikkiä eikä anna aihetta mihinkään enempään, niin ei mies jaksa jatkaa flirttailua tms, kun sille ei saa mitään vastakaikua.
13 sta ajatus vastaa omia mietteitäni. Ei ole ensimmäinen kerta kun kirjoittaa/sanoo jotain mikä jää mietityttämään. Esim. on heittänyt, että voisi lähteä mun seuraksi ulkomaan työmatkalle ja nimenomaan noilla sanoilla. Kiireinen mies ja sit ois aikaa lähteä vaan seuraksi..
Itse toivon, että ei ole taka-ajatuksia.
Hauskat vaput ja kohta nähdään taas!
Siis mitä? Mikä tuossa on erikoista? Oisko sulle piutänyt tuon tyypin toivottaa "Ikävät vaput ja ikinä ei nähdä enää"?
Se on varmaan lähettäny ton kaljoissaan kaikille tutuilleen. Eihän tossa ole mitään henkilökohtaista