Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika ja ihastuminen

Vierailija
08.01.2022 |

Jokin aika sitten poikani kertoi minulle olevansa ihastunut luokkalaiseensa tyttöön. Poika on 13v ja hän siirtyy yläasteelle ensi syksynä. Tunnen tytön ja hänen perheensä hyvin, sillä he asuvat naapurissamme (omakotitalo). Ovat tunteneet toisensa pienestä lähtien koska olleet samassa päiväkodissa ja silloin olleet leikkikavereita. On tullut myös pihalla leikittyä nuorempana. Poikani ja tyttö ovat myös viestitelleet toisilleen ja kerran yöllä kun poika oli jo nukkumassa tyttö spämmäsi hänelle kirjain kerrallaan, tulisiko hän pelaamaan yhtä videopeliä kanssaan netissä. Poikani mukaan hän ja tyttö istuvat koulussa viereisillä istumapaikoilla ja mm. nauravat yhdessä, heillä tuntuu juttu luistavan.

Poikani on aivan tavallinen nuorimies, pelaa videopelejä ja omistaa ison kaveriporukan. Hän on viime aikoina alkanut panostaa ulkonäköönsä ja huolehtii hygieniastaan hyvin. Ovatko 13-vuotiaat liian nuoria seurusteluun? Mitä minun kannattaisi sanoa pojalleni, että hänen ja tytön välit voisivat mahdollisesti lähentyä entisestään?

N40, Varsinais-Suomi

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo nyt mene ihan omalla painollaan näköjään.

Vierailija
2/13 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietenkin ovat liian nuoria seurusteluun. Toki voivat olla yhdessä muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ja poika voi olla myös ihan kavereita keskenään.

Vierailija
4/13 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusta en tiedä mutta en ainakaan itse tiedosta, että mitä ongelmaa tai haittaa minulle on ollut siitä, että itselläni on ollut niin kauan kuin jaksan muistaa niin poikia kuin tyttöjä (sittemmmin naisia ja miehiä) kavereina ja ystävinä vaikka ainakin toistaiseksi kenenkään kanssa en ole ollut parisuhteesa.

Vierailija
5/13 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puutu siihen.

Vierailija
6/13 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmat nyt puhuu lapsilleen esim seksistä, kun lapset on itsenäisyyden ja aikuiseen kynnyksellä. Ehkäisystä pitää huolehti, mihinkään pidä suostua mitä ei itse halua, jne…

Vierailija
7/13 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset isoäidiksi ajoissa. Tulee tehokas pari, kun opiskelevat yhdessä lastenhoidon ohessa. Ei huono. Toivottavasti.

Vierailija
8/13 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
9/13 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä noloa jos alat hössöttämään tästä. Poikasi voi jopa alkaa vältellä tytön kanssa oloa, koskaa kokee sen noloksi sinun toimintasi takia! Sano pojalle, että älä ota turhia paineita.

Vierailija
10/13 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että tuon ikäisille on oma tinderkin?

Vierailija
11/13 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tylsyyden huippu toi aloitus.

Mene takaisin nukkumaan.

Vierailija
12/13 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että tuon ikäisille on oma tinderkin?

No ei mikään yllätys. Nykyään nuoret ihastuu toisiinsa aiemmin kun on kaiken maailman instagramit ja snäpchätit.

Vierailija
13/13 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan äiti ei kirjoita tuollaista, tietäisit jos olisit nainen ja sinulla olisi lapsia

0/5

Mammojakin on erilaisia. En usko että Sinä olet oikea henkilö arvioimaan, mitä kukakin äiti sanoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi