Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaivutteko toisinaan masennukseen leikkausarpia katsoessanne?

Vierailija
08.01.2022 |

Kun tulee kaikki kipeät ja ikävät muistot mieleen tapahtuneeseen liittyen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Umpisuolen leikkausarpi navan yläpuolella masentaa, koska se teki kauniista navastani sellaisen lupsahtaneen, surullisen, kun se arpi painaa napaa hiukan lyttyyn. Olisin mieluummin ottanut pitkän leikkaushaavan kylkeeni. Miksi leikkauksissa potilasta ei informoida ja anneta vaikuttaa millä tyylillä leikataan.

Puhjennut umpisuoli ja verenmyrkytys kun on aaahhh niin ihanaa.

Vierailija
22/26 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, nään ne vähän niinkuin luomina tai tatuointeina. Itselläni on kaulassa ja lonkkaluun kohdalla arvet. Tosin ne ovat onneksi tosi haalistuneet, ettei niitä melkein edes huomaa.

Ja kaulan arpi on siis tullut kilpirauhassyövästä kun kilpirauhanen poistettiin. Ja lonkkaluun arpi on tullut halkioon liittyvästä leikkauksesta, kun lonkasta otettiin luuta, joka siirrettiin leukaluuhun, kun minulla se on halkion takia synnynnäisesti liian ohut parista kohtaa. Tietty suun sisälläkin minulla on halkion takia myös arpia, mutta niitä kukaan ei nää, niin en laske niitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpia on polvissa,vatsassa, otsassa ja ohimossa. En murehdi tai häpeä. Olen tässä ja elän, arpien syntyä turha muistella ja masennella.

Vierailija
24/26 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Umpisuolen leikkausarpi navan yläpuolella masentaa, koska se teki kauniista navastani sellaisen lupsahtaneen, surullisen, kun se arpi painaa napaa hiukan lyttyyn. Olisin mieluummin ottanut pitkän leikkaushaavan kylkeeni. Miksi leikkauksissa potilasta ei informoida ja anneta vaikuttaa millä tyylillä leikataan.

Toki on hyvä että leikattiin, ja elämää nuo arvet vaan ovat ja on niitä suurempiakin murheita maailmassa, mutta silti välillä vähän harmittaa kun napa on lytyssä.

Vierailija
25/26 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki on hyvä että leikattiin, ja elämää nuo arvet vaan ovat ja on niitä suurempiakin murheita maailmassa, mutta silti välillä vähän harmittaa kun napa on lytyssä.

Samoin napa meni toisennäköiseksi kun sitä kautta vedettiin pois sappirakko. Mutta olen minä uimarannoilla ollut bikineissä, vaikka vatsa on sennäköinen kuin olisi neljään kohtaan puukko käynyt. Ei se masenna kuitenkaan.

Vierailija
26/26 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ymmärsi tän vain ulkonäköasiana. En tarkoittanut sitä. Ap.