Suomalaismiesten keskipituus on alle 180 cm kaikissa ikäluokissa
Kuulin huoltsikan takapöydästä tämän faktan.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:04"]mitä väliä sillä on
[/quote]
On hyvä tietää faktat, että ei erehdy pitämään itseään lyhyenä.
Kamalaa! Onneksi kaikissa muissa maissa sentään on Miehen mittaisia Miehiä, eikä tämmöisiä pätkiä kuin meillä.
"Suomalaismiesten keskipituus on jo noin 181 senttimetriä ja naisten 167,5 senttiä" Luin lehdestä.
Onneksi. 160 senttinen nainen ei tarvitse mitään kaksimetristä korstoa rinnalleen, pärjää lyhyemmälläkin.
Olen 43v mies Turussa pituus 1.82 ja viimeisen vuoden aikana huomannut että kaupungilla tulee joka päivä vastaan KYMMENIÄ n. 20v naisia jotka on yhtä pitkiä ja pitempiä. Ei tunnu kivalta yhtään....
Olen 1,84 ja tyytyväinen pituuteen. Eipä toi miesten pituus minua ole kiinnostanut, jotkut naiset aiheesta tykkää jauhaa. Hyvin ovat noi lyhyemmätkin kaverit pariutuneet, kaikilla perhe ja lapsia.
Hyvää vappua muuten kaikille.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:17"]"Suomalaismiesten keskipituus on jo noin 181 senttimetriä ja naisten 167,5 senttiä" Luin lehdestä.
[/quote]
Espoolaislasten pituuksista laskemalla saatu lukema, ei miesten pituuksia mittaamalla.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:26"]
Olen 43v mies Turussa pituus 1.82 ja viimeisen vuoden aikana huomannut että kaupungilla tulee joka päivä vastaan KYMMENIÄ n. 20v naisia jotka on yhtä pitkiä ja pitempiä. Ei tunnu kivalta yhtään....
[/quote]Taitaa Turun kraanavedessä olla jotain outoa :/ Ei täällä pk-seudulla ainakaan tule vastaan jatkuvasti pitkiä naisia, en minä ole ainakaan huomannut.
Suomalaisten miesten pituus nyt on ehkä se viimeinen asia, mistä kannattaa valittaa. Varsinkaan, jos on tavallinen persjalkainen suomalainen nainen.
Mä oon 181cm ja aika harvassa on pitemmät tyypit,mistä tuollainen keskimitta on keksitty?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:26"] Olen 43v mies Turussa pituus 1.82 ja viimeisen vuoden aikana huomannut että kaupungilla tulee joka päivä vastaan KYMMENIÄ n. 20v naisia jotka on yhtä pitkiä ja pitempiä. Ei tunnu kivalta yhtään....
[/quote]
Onko Turussa avattu korkokenkiin painottunut kenkäkauppa n. vuosi sitten?
mitä väliä sillä on