Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rokotepakko tulossa myös muihin aloihin

Vierailija
08.01.2022 |

Pelottava suuntaus ja pahimmat pelot kävivät toteen, työnantaja laittoi tiedotteen että moni Asiakas vaatinut rokotepakkoa tiloihinsa, jos ei ota niin työnantaja keskeyttää palkanmaksun! Sairasta toimintaa, pelkään oikeasti,,ketään ei edes kiinnosta mitä toi aine sisältää! Mua pelottaa että jos sen otan niin kuolen,niin on lähipiirissä tullut rokotehaittoja ja pelkään että käy samoin,,teen iltatöitä enimmäkseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järjetöntä ja turhaa. Eihän nuo piikit edes toimi.

Vierailija
2/10 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Olis saanut tulla jo kauan sitten. Rokotevastaiset foliopäät tuhoaa talouden ja terveydenhuollon ja koulutuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heheh. Ihan varmasti juu 🙄

Vierailija
4/10 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Olis saanut tulla jo kauan sitten. Rokotevastaiset foliopäät tuhoaa talouden ja terveydenhuollon ja koulutuksen.

Aivan hyödytön rokete. Ja kautta aikojen vanhoja ja sairaita ihmisiä on menehtynyt kausi-influenssa jälkitautehin kuten keukokuumeisisiin. Rokotukset vain pitkittävät sulkujen avulla epidemian kestoa!

Vierailija
5/10 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamalaa tekstiä tuo 4 vastaus älä ap ota huomaat esimerkkejä jo tälläkin palstalla mitä rokote tekee aivotoiminnalla! Minäkään en ota ja olen itse vedonnut perustuslakiin!

Vierailija
6/10 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No heheh. Ihan varmasti juu 🙄

Kokeileppas pääsetkö Helsingin telakalle ilman rokotuksia. Ihan varmasti et pääse juu 😵‍💫

Vierailija
7/10 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rokottamattomuus ei vaikuta kehenkään tämän tiedon valossa. Ei mitään syytä piikitellä itseä muiden vuoksi. Jos estäisin rokotuksella muiden sairastumisen, tottakai ottaisin rokotteen. Nyt sillä ei ole merkitystä.

Vierailija
8/10 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon vain sitä, että kun rokotettuja alkaa kuolemaan vuoden kahden kuluessa rokotteen aiheuttamaan immuniteettikatoon, niin he eivät alkaisi syyllistämään niitä, jotka eivät lähteneet painostuksessa kokeilemaan, josko se toimisi. Muistakaa nyt, että se aivan oikeasti on alkuaan suunniteltu tuhoaseeksi, on vähän sama kuin torpeedosta yritettäisiin tehdä jäänmurtaja. Silläkin varmaan alkuun pääsisi 90% tehoihin ;-)

Vierailija
9/10 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän totuus rokotteista yms tulee esille sitä voimakkaammin valhe saa sijaa, katsokaa vain ihmisten käyttäytymistä ja keskustelu kulttuuria näihin asioihin liittyen, ketään ei saisi pakottaa silti pakotetaan eli uhkaillaan toimeentulon menestyksellä! Ja sitten ei saa mitään tukiakaan sen takia että ei suostu ottamaan kokeellisen väliaikaisella luvalla olevan rokotteen jonka kokeilu päättyy 2023.

Vierailija
10/10 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 4/4 tekstinsyöttö huono siksi väliin pilkkuja, mutta toi ei ole oikein että toivoo ihmisten kuolemaa.