Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PÄÄMINISTERI TV1 KLO 10.05

Vierailija
08.01.2022 |

https://areena.yle.fi/1-50971023
Ykkösaamun vieraaksi saapuu pääministeri Sanna Marin (sd). Pirjo Auvinen haastattelee.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli pidetty kauneuslomaa jonkun aikaa, oli niin eri näköinen pm eilen uutisissa. Ihan suunniteltu juttu - kun pääministeri mokasi niiden aika elää -puheidensa kanssa ja koronatilanne on näin paha, hän yrittää esiintyä mahdollisimman söpönä. Kunpa suomalaiset jo alkaisi ymmärtää näiden näyttöjen perusteella että ei äänestetä ulkonäön perusteella.

Vierailija
22/26 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Sannukan me? Hän puhuu me-muodossa.

Sannukan me on sana, jota käytetään silloin kun vastuu Suuren Johtajan omista epäonnistumista siirretään toisten ihmisten harteille.

Sannukan minä on sana, jota käytetään silloin kun Suuri Johtaja haluaa ottaa itselleen kaiken kunnian muiden onnistumisista.

Näinhän se menee, me olemme epäonnistuneet tässä (valitse aihe) vs. minä olen onnistunut tässä (valitse aihe).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä ihmeen vimma teidät sinne baariin ajoi?"

😁😁😁😁

Vierailija
24/26 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän puhuu tosi hyvin. Pysyy asiassa, ei provosoidu. Viittaa tietoon.

Sellaista se on kun kertoo vain valmiiksi opetellut vastaukset. Ei osaa vastata mitään jos kysymys tulee yllärinä tai pitäisi oikeasti olla itse jotain mieltä eikä vain viitata muiden tietoon/sanomisiin.

Ei ole johtajjsn asia hämmentää ja provosoitua kuten Kiuru on nyt tehnyt.

Marin vastaa erittäin hyvin eikä mene asioiden edelle. Jos tarkoitus on sopii jostain, ei pidä etukäteen lukita mielipidettään.

Tämä on taitolaji!

Vierailija
25/26 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persutrollit ulos palstalta.

Antaako Politbyroo virallisen luvan kaltaiselleni ex-persulle esittää mielipiteitään foorumilla vai tarvitaanko jonkin punavihreän puolueen jäsenkirja ollaakseen riittävän puhdasoppinen kommentoidakseen?

- ex-persu-

Vierailija
26/26 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna väittää, ettei tartuntojen leviämistä pysty ehkäisemään. Tämä ei pidä paikkaansa. On monia keinoja, joita Suomessa ei ole edes yritetty. Esimerkiksi ilmanvaihdon parantaminen, tuuletus ja ilmanpuhdistimet sisätiloissa tai FFP2/3-maskit. Nämä ovat tehokkaita keinoja uusien tutkimusten mukaan (ei käsienpesu tai perusmaskit).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä