Meikäläinen varasi juuri ajan ensimäiselle rokotteelle
Olen huomannut pikku hiljaa että kaikki nuo rokotevastaisten jutut ovat täyttä bullshittiä.
Olin typerä kun uskoin antivakseri kavereitten valheita mutta nyt se loppuu. Moni tuttu on ottanut rokotteen eikä heille mitään ole tapahtunut.
Kommentit (20)
Eikä voida tietää moniko rokotevastaista esittävä on ottanut rokotteen ensimmäisten joukossa.
Täällä moni esittää muuta kuin oikeasti on, ihan vain aiheuttaakseen hämminkiä.
Vierailija kirjoitti:
Et varannut. Pidä psykoosistasi välipäivä, jookos?
On tosi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Eikä voida tietää moniko rokotevastaista esittävä on ottanut rokotteen ensimmäisten joukossa.
Täällä moni esittää muuta kuin oikeasti on, ihan vain aiheuttaakseen hämminkiä.
Niinpä. Aivan kuten nuo pahimmat homoseksuaalisuutta tuomitsevat pastorit paljastuvat aina kaappihomoiksi.
Jos se on kokoajan mielessä...
Rokotevastaiset ovat osin samaa jengiä kuin ne vegaanit, joille kyllä pihvi maistuu, kun muut eivät ole näkemässä. Rokotus otetaan, mutta paasataan muuta. Missio on muualla, ei sitä omaa takalistoa tuleen laiteta.
Uskonlahkoista löytyy sama ilmiö. Saarnataan asioista, jotka ova tuomittavia, mutta itse toimitaan sillä tuomittavalla tavalla.
Minäkin otin rokotteen aikoja sitten. Kunhan vaan tykkään trollata.
Menit sitten lopulta kusetukseen. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Rokotevastaiset ovat osin samaa jengiä kuin ne vegaanit, joille kyllä pihvi maistuu, kun muut eivät ole näkemässä. Rokotus otetaan, mutta paasataan muuta. Missio on muualla, ei sitä omaa takalistoa tuleen laiteta.
Uskonlahkoista löytyy sama ilmiö. Saarnataan asioista, jotka ova tuomittavia, mutta itse toimitaan sillä tuomittavalla tavalla.
Tuosta tulee mieleen se kerta kun näin vegaani kaverin ajavan ulos mäkkärin autokaistalta. Instassa ja facessa se kerskuu aina olevansa 100% gluten free raw food vegan 🤣
Hyvä sinä! Järjen ääni voitti. Kyllä meinaa turhauttaa nämä antivaxer-tutut. Ovat aivan hurmoksellisia. Monta kertaa päivässä jakavat someen sanomaansa. Tuntuu hullulta kun suurin osa yrittää miettiä miten tämän viruksen kanssa voidaan elää niin joku sitten vaahtoaa totalitarismista ja suurin piirtein väittää ettei tähän tautiin ole kukaan alle 80v. kuollut eikä koko virusta ole olemassakaan.
Minäkin varasin ajan terkkarille ja otan ekan rokotteen. Lupasi antaa 2 ampullia ja neularuiskut matkaan niin voin pistää itse loput jotka on vielä ottamatta. Käsittääkseni pitää pitää pari päivää väliä ennen seuraavaa..
Olet yhtä uskottava kuin lentävä lehmä.
Kaikki myös huomaa miten vastailet itsellesi. Vaihda edes vähän kirjoitustyyliä.
Nykyajan sanan taivutus menee näin:
Hölmö tyhmempi rokotettu.
Onneksi olkoon, saat mitalin.
Olen ottanut itse 2 piikkiä ja 3. piikille on aika, mutta eilisen uutisoinnin perusteella aloin kyllä epäillä tämän touhun järkevyyttä.
Jokaisen uuden tutkimuksen myötä kun nuo vaikutusajat tuntuvat lyhenevän ja suoja näköjään heikkenee.
Nyt näyttää siltä, että boosteri tarvitaan joka 2.-3. kuukausi. Eikä siinä ole enää mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Olet yhtä uskottava kuin lentävä lehmä.
Kaikki myös huomaa miten vastailet itsellesi. Vaihda edes vähän kirjoitustyyliä.
Palsta-sherlok taas vauhdissa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tottakai uskomme tähän :D
Joo, huh huh, sehän ei koskaan voisi tapahtua että joku muuttaa mielipidettään.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan sanan taivutus menee näin:
Hölmö tyhmempi rokotettu.
Enpä kuitenkaan tule makaamaan teholla tai saamaan keuhkovaurion, toisin kun te superviekkaat.
TAAS yksi myrkkypiikkilobbarin aloitus, aina yhtä surkea ja epäuskottava. Kun trollaat, opettele trollaamaan paremmin.
Mikä saa ihmisen kilahtamaan niin että se uskoo kaiken mitä rapsodiassa ja telegramissa sanotaan ilman mitään filtteriä ja samalla se takuuvarmasti "tietää" että ketju vauva foorumilla on trollaus?
Et varannut. Pidä psykoosistasi välipäivä, jookos?