Kenen muun univormu ovat farkut?
Olen käyttänyt farkkuja noin 35 vuotta. Lukiossa oli erilainen kausi, mutta muuten olen ostanut aina farkkuja. Viihdyn.
Kommentit (16)
Käytän edelleen Jameksia, kuten jo vuonna 1965.
Mulle ostettiin ekat farkut kun menin tokaluokalle syksyllä 1979, ja siitä lähtien olen viihtynyt lähes pelkästään farkuissa. Koulussa, töissä ja vapaalla. Vain juhlissa päällä on jotain muuta :)
Olen käyttänyt farkkuja ehkä 45 vuotta. Lukiossa ja sen jälkeen oli kymmenisen vuotta, etten käyttänyt ja syy siihen oli naurettava.
Kyllä tiukka farkkuasu.
T: Hopeakettu
Minun.
T: nuorekas 55-v hopeakettu tyköistuvassa farmariasussaan.
Farkut näyttävät olevan ihan kunnossa, vaikka olisivat jo vähän rispaantuneet tai jopa rikki. Muitten housujen kohdalla ei ole sama.
Farkkukangas on sopivan lämmintä ja vilpoista yhtä aikaa. Stretch ominaisuuden takia ei tarvitse kärsiä kireydestäkään.
Farkuthan ovat suomalaisen kansallispuku. Miehillä niiden kuuluu olla väärää kokoa ja istua huonosti. Niiden lisäksi puetaan Karjala-lippalakki, 80-luvulla hankittu Umbro-tuulitakki ja halpislenkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Farkuthan ovat suomalaisen kansallispuku. Miehillä niiden kuuluu olla väärää kokoa ja istua huonosti. Niiden lisäksi puetaan Karjala-lippalakki, 80-luvulla hankittu Umbro-tuulitakki ja halpislenkkarit.
Mulla on farkut ja umbron tuulitakki. Aikaisemmin oli myös lenkkarit mutta nykyisin nahkakengät.
M35
Mä olen ja vannoutunut farkku fani. Aina farkut jalassa.
🙋Eipä mulla juuri muita housuja olekaan kuin farkkuja.
Mustat farkuthan ovat neutraaleimmat housut mitä on. Ei mitään statementia. Ei huomiota. Sama kuin suorat housut entisaikaan.
Työasuni suunnittelutoimistossa on farkut, trikoopaita ja neulejakku. Farkut on joskus mustat tai harmaat, mutta aina farkut. Alusvaatteet ja sukat tietysti myös, mutta päällysvaatteet aina näin. Myös kesällä, sillä siellä on tehokas jäähdytys.
Käytin farkkuja parikytä vuotta. Korona aikana olen siirtynyt kolitseihin, ei ole paluuta.