Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En olisi halunnut herätä, näin niin ihanaa unta

Vierailija
30.04.2015 |

Unessa minulla oli hellä, huomioiva ja ihanan rakastava mies. Uni oli niin uskomattoman toden tuntuinen. Herätessäni tunsin vieläkin miehen kosketuksen ihollani. Kuinka ihana oli painautua vahvan kehon syleilyyn.

Todellisuudessa minulla on juro mies, joka ei hellyyttä tai huomiota anna :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damn..

Vierailija
2/3 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, ihana uni! Minä näen joskus unta, että uin ja osaan hengittää veden alla. Kuulostaa tylsältä, mutta se uni tuntuu niin todelta, että on aina yhtä ikävä herätä. Siinä unessa vesi on lämmintä ja tuntuu silkiltä iholla. Olo on painoton ja höyhenen kevyt, niin kuin lentäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi heräsin juuri samanlaisesta unesta ja nyt harmittaa ihan kauheasti! Minun unessa oltiin jollain tutulla porukalla bilettämässä ja eksyin porukasta ja olinkin yllättäen jossain oudossa kaupungissa ja ihan oudossa baarissa.

Siellä yksin istuessani viereen istuu mies joka on kauhean hauska ja rento ja mukava ja käy heti käsiksi, silleen hyvällä tavalla. Muistan vain niin elävästi sen tunteen kun suudeltiin ja tajusin koskiessani miestä, että voi luoja tällähän on täydellinen vartalo. Kokeilin leveitä hartioita ja rintalihaksia ja vatsalihaksia paidan alta ja meinasin pyörtyä kun halusin häntä niin paljon!! Muistan vielä miten hyvältä miehen takapuoli näytti kun käveltiin siitä jonnekkin :D

Unesta erityisen ihanan teki se, että tämän hauskan ja huomioonottavan, mutta silti järkyttävän kuuman ja miehisen miehen mielestä minä olin myös aivan huumaavan kuuma ja kaunis. Lisäksi unessa olin sinkku ja tunsin sellaista sinkkukihelmöintiä mahassa, koska kaikki oli mahdollista tämän ihanan miehen kanssa. Oikeassa elämässä kuitenkin pitkässä parisuhteessa ihan onnellisesti.

Perhanan uni päättyi, kun unimaailmalle tavanomaisesti minun piti jostain syystä käydä osallistumassa jättimäisen ihmispyramidin tekoon ja siellä huipulla ollessanikin vain mietin kaikkia ihania petipuuhia mitä päästäisiin tekemään miehen kanssa kun pääsisin pyramidin teosta. Sitten se typerä pyramidi hajosi ja muistan putoavani ja heräsin säpsähtäen ennen kuin osuin maahan.