Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva matkapahoinvoinnin kaltainen olo

Vierailija
30.04.2015 |

Onko jollain muulla ollut samanlaista? Ihan harvinaisen paha olo lähes joka päivä. Kellonajalla ei väliä, ilmenee vuorokaudenajasta riippumatta. Matkapahoinvoinnin kaltaista ällötystä. Välillä suolainen ruoka auttaa. Aiemmin olin hullu sokerihiiri mutta nyt ajatus yleensä ällöttää. Menkat tulleet jo kahdesti normaalisti tämän aikana joten raskautta en epäile (e-pillerit käytössä, tokihan voivat pettää) - testin kyllä teen pian jotta saan suljettua pois.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskaus on poissuljettu niin puhjennut joku allergia tai vaikkapa laktoosi-intoleranssi? Voi myös olla jotain muita mahavaivoja, esim mahahapoissa jotain häikkää

Vierailija
2/16 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko tarpeeksi vettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oireili laktoosi-intoleranssi noin.

Vierailija
4/16 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokenu, meni itsestään ohi mutta vuoden kesti. Mitään syytä ei lääkärissäkään lukuisista testeistä ja kokeista huolimatta löytynyt. Alkoi yhtäkkiä illalla ja luulin pitään mahataudiksi. Eräänä aamuna se vaan oli poissa. Aikaa tuosta on sen reilut 10vuotta.

Mies32

Vierailija
5/16 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä vedenjuonti kieltämättä unohtuu- voisiko tämä olla nestehukkaa? En joka päivä juo sitä 3 L, etenkään pelkästään vettä.

Vierailija
6/16 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes.

Vierailija
7/16 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee se testi nyt ensimmäiseksi

Vierailija
8/16 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla stressi aiheuttaa tuota. Koko ajan niinkuin vähän oksettaisi.

Vierailija
9/16 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näöntarkistuskin voisi olla paikallaan

Vierailija
10/16 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.

Vierailija
11/16 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla esim. sisäkorvan tasapainoelimissä häikkää (yleensä ohimenevää) tai joku keskushermostojuttu. Kerran minulla oli virusinfektio, joka aiheutti tuollaisen olon, koska vaikutti jotenkin keskushermostoon. Kesti n. 10 päivää ja meni ohi ihan lepäämällä. Mutta voi olla muutakin. Käy ihmeessä lääkärissä.

Vierailija
12/16 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pirun 3 litraa pitäisi päivässä juoda? Oletko elefantti?

Vierailija
13/16 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset jumissa niskassa/hartioissa? 

Vierailija
14/16 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko todella poissulkenut raskauden mahdollisuuden? Menkat ei vielä 100% varmasti sitä poista. Mulla oli just tuollainen olo raskaana ollessa.

Vierailija
15/16 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli jUURI tuonkaltainen olo alkuraskaudessa. Siis pahoinvointia 24/7, ei voinut tehdä paljon mitään tai edes liikkua bussissa ym kulkuvälineissä kun laatta olisi lentänyt ...ja siis myös lensikin.

Vierailija
16/16 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄRÄSTYS. OIkeasti. Itsellä ainakin. Käsiapteeksita saa närästyslääkettä, koita josko helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän