Hyvä deittisivusto?
Suomi24 ja Tinder nähty ja koettu. Onko mitään deittisivustoa, missä n. 40v kunnollisia miehiä nimenomaan parisuhdetta vailla?
Kyselee 40v nainen joka ihan kyllästynyt tinderiin.
Kommentit (13)
Kaikki testattu. Mistään ei löytynyt edes treffejä.
Korvien välissä. Miehet lakoavat ilman sivustoja kun nämä hommat osaa.
Vierailija kirjoitti:
Samat naamat pyörii kaikissa palveluissa. Tinder on suurin ja mahtavin, joten jos ei sieltä löydy, niin sitten lähestymään vaan live-elämässä sinua kiinnostavia miehiä.
Onko näin. No voi ei. On tuo live elämä nyt niin hiljaista että aika toivottomalta tuntuu sen suhteen. Ap
Voin lähteä kanssasi treffeille. Olen ihan kunnollinen, joskin hieman pyylevä.
m40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat naamat pyörii kaikissa palveluissa. Tinder on suurin ja mahtavin, joten jos ei sieltä löydy, niin sitten lähestymään vaan live-elämässä sinua kiinnostavia miehiä.
Onko näin. No voi ei. On tuo live elämä nyt niin hiljaista että aika toivottomalta tuntuu sen suhteen. Ap
Tekosyy. Haluat pysyä piilossa deittisivustolla ja ottaa varman päälle. Varman päälle ottamalla ei yleensä synny tuloksia.
Kantsii olla siellä Tinderissä aktiivinen, jos haluat johonkin könsikkääseen tutustua niin laita ruksin tai sydämmen sijaan superlike :) Ja aloita myös keskustelu :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Happypancake. Kannattaa toki olla itsekin aktiivinen ja lähettää rohkeasti viestejä, mutta tuo ei ole niin ulkonäkökeskitteinen seksinhaku paikka kuin tinder vaan löytyy enemmän aitoa parisuhdetta etsiviä ihmisiä kaikista ikäluokista.
Hopeakettu kirjoitti:
Kantsii olla siellä Tinderissä aktiivinen, jos haluat johonkin könsikkääseen tutustua niin laita ruksin tai sydämmen sijaan superlike :) Ja aloita myös keskustelu :)
Olet ketku. Itse et halua maksaa mitään sovelluksesta, niin "vaadit" supertykkäyksen, että näkisit sen. Sitä paitsi kunnon miehen sydämeen mahdu kahta m:ää. Sinulle varmaan määrä korvaisi laadun. "Ohita"
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Olet ketku. Itse et halua maksaa mitään sovelluksesta, niin "vaadit" supertykkäyksen, että näkisit sen. Sitä paitsi kunnon miehen sydämeen mahdu kahta m:ää. Sinulle varmaan määrä korvaisi laadun. "Ohita"
Öööö... ...kuka idiootti rupeaa Tinderille latin latia maksamaan XD Joo mutta oot aika sanaseppo tahi sanamamma ku noin persoonallisella tavalla ojennat minua virheestä :D Ja määrä ei korvaa laatua, erittäin ronkeli oon vaikkei olisi vara olla :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-