Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kyllä nykyään aika helvetin hyvä vaimo!

Vierailija
29.04.2015 |

Pyrin aina suhtautumaan mieheen ymmärtäväisesti, lämpimästi ja viljelen huumoria, haluan seksiä lähes aina ja teen aloitteita, myös antaa suuseksiä (mies ei edes halua laueta suuhun), huolehdin ulkonäöstäni ja kunnostani kriiseilemättä asiaa, olen aina kiinnostunut miehen asioista, en ole koskaan pettänyt enkä petä (vaikken ole edes pannut muiden kanssa ennen miestä, pyrin laittamaan parempaa ruokaa kuin ennen jne...! Eli kyllä saa mies olla tyytyväinen ja varmaan kohta onkin, kun huomaa muutoksen olevan pysyvä! T ällölättäpylly

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikein hyvälle.

Vierailija
2/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se, kunhan et itse tukehdu omaan erinomaisuuteesi. Tarkoitan siis, että pyrit liikaa miellyttämään ja ahdistut siitä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks olkoon erinomaisuudestasi.

Vierailija
4/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pyri enää yhtään miellyttämään, sellainen vaihe oli viime kesänä. Pingotuksen huomasi ja se laukesi aina johonkin raivariin. Kyllä edelleen suutun jos suututtaa, mutta aina muulloin olen oikeasti aika helvetin ihanteellinen vaimo, joskin hieman laiska kotitöissä mutta siinäkin parannan koko ajan. Ap

Vierailija
5/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:00"]No onneks olkoon erinomaisuudestasi.
[/quote] Kiitos! Ruma perse mulla on yhä, mutta ei se mitään :D ap

Vierailija
6/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo käytös kumpuaa aidosta rakkaudesta ja miehelläsikin on tahtotila pitää parisuhde mukavana, olette uskoakseni hyvällä tiellä. :) Jokainen lause ja katse merkitsee loppupeleissä. Jokaisen elämään sattuvat huonot hetket/kaudet on helpompi elää kumppanin kanssa yhdessä taistellen kuin kumppania vastaan taistellen.

Vierailija
7/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, mutta toivottavasti hän ei turru tuohon. Itse ainakin helposti alan vaatimaan vain enemmän ja varmasti moni muukin, kun kerran on tottunut johonkin hyvään.

Vierailija
8/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko naimisissa exäni kanssa? Onnea matkaan jos olet. Tuo ruoanlaittohaaste oli vaikeahko... Muuten samalla hyvällä mielellä olin minäkin, kunnes huomasin, että mikään ei auttanut, kun mies alkoi järjestämään ongelmia.

Vierailija
9/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:19"]Oletko naimisissa exäni kanssa? Onnea matkaan jos olet. Tuo ruoanlaittohaaste oli vaikeahko... Muuten samalla hyvällä mielellä olin minäkin, kunnes huomasin, että mikään ei auttanut, kun mies alkoi järjestämään ongelmia.
[/quote]
Minä taidan olla! Pitkään koitin vaan aina olla parempi, kauniimpi jne. mutta aina on se epämääräinen riittämättömyydentunne, jota mies ylläpitää sanoillaan/teoillaan. Mistään positiivisesta ei koskaan sanota, mutta auta armias, jos jotain on tehty vähänkään huonosti, joku asia on unohtunut tai vaikka vain satut syömään väärään aikaan niin jo on helvetti irti! Nykyään en edes jaksa yrittää vaan panostan vain itseeni ja koitan repiä kasaan olemattoman itsetunnon rippeeni ja kehottaa miestä keräämään tavaransa ja lähtemään etsimään jotain joka hänelle on riittävän hyvä...

Vierailija
10/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:17"]Kuulostaa hyvältä, mutta toivottavasti hän ei turru tuohon. Itse ainakin helposti alan vaatimaan vain enemmän ja varmasti moni muukin, kun kerran on tottunut johonkin hyvään.
[/quote] Se on mahdollista. Mutta toisaalta annan kyllä heti tai melkein heti palautetta, jos mies käyttäytyy mielestäni huonosti. Varon ehdottomasti uhrautumista. Ap

Vierailija
11/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvän vaimon tekeekin joku poskeen ottaminen...

Mites sielunkumppanuus? Arvostaako mies sun pään sisältöä? Onko teillä yhteisiä unelmia? Puhutteko joskus syvällisiä klo 6 aamulla ihan huvin vuoksi? Koska nauroitte viimeksi yhdessä niin paljon jollekin, että tuli kyyneleet silmiin? 

Nuo ovat niitä tärkeitä asioita. Ei se, että yrität miellyttää miestäsi yksipuolisesti 247. Siinä et voi kun hävitä.

Vierailija
12/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ex ja tunsin aina olevani kaunis hänen silmissään. Hän ei myöskään olut uskoton, ainakaan en tiennyt, että olisi ollut. Näistä syistä johtuen, siis "rakkautemme tähden",  kestin aika kauan suhteessa.

Ongelmat olivat aivan muissa asioissa. Mies kyseenalaisti kykyäni laittaa ruokaa ja vaati perinteistä naisen mallia yhdistettynä naisen kykyyn hankkia rahaa. Itse hän sotki talouttamme sen kuin ehti, niin että mikään määrä tekemääni työtä ei hyödyttänyt minua. Mies kulutti, vaikka ei aina ansainnutkaan ja minä yksin laitoin laskujen maksut etusijalle.

Väsyin ja lopetin suhteen. Olisin tahtonut lapsen, mutta mies ei omalta osaltaan tuonut turvaa suhteeseen, eikäollut riittävän hyvä isänmalli lapselle. Laitoin sitten elämäni asiat tärkeysjärjestykseen. Mies yritti painostaa minua.

8.

Vierailija
13/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13. olikin 9.

Vierailija
14/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:35"]Joo, hyvän vaimon tekeekin joku poskeen ottaminen...

Mites sielunkumppanuus? Arvostaako mies sun pään sisältöä? Onko teillä yhteisiä unelmia? Puhutteko joskus syvällisiä klo 6 aamulla ihan huvin vuoksi? Koska nauroitte viimeksi yhdessä niin paljon jollekin, että tuli kyyneleet silmiin? 

Nuo ovat niitä tärkeitä asioita. Ei se, että yrität miellyttää miestäsi yksipuolisesti 247. Siinä et voi kun hävitä.
[/quote] Miksi klo 6 pitäisi jutella, kyllä silloin pitäisi vielä nukkua :D

Ystävyys (sielunkumppanuus?) on aina sujunut helpommin, sukupuolielämä on tökkinyt. En yritä yksipuolisesti, olen itsekin saanut, buahahaaa! Ap

Vierailija
15/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:35"]Joo, hyvän vaimon tekeekin joku poskeen ottaminen... Mites sielunkumppanuus? Arvostaako mies sun pään sisältöä? Onko teillä yhteisiä unelmia? Puhutteko joskus syvällisiä klo 6 aamulla ihan huvin vuoksi? Koska nauroitte viimeksi yhdessä niin paljon jollekin, että tuli kyyneleet silmiin?  Nuo ovat niitä tärkeitä asioita. Ei se, että yrität miellyttää miestäsi yksipuolisesti 247. Siinä et voi kun hävitä. [/quote] Miksi klo 6 pitäisi jutella, kyllä silloin pitäisi vielä nukkua :D Ystävyys (sielunkumppanuus?) on aina sujunut helpommin, sukupuolielämä on tökkinyt. En yritä yksipuolisesti, olen itsekin saanut, buahahaaa! Ap

[/quote]

Tosikko taidat olla ja tiedät itsekin sielussasi, ettei teillä ole asiat ok koska vaikutat hyökkäävältä kommenttiani kohtaan. Sen klo 6 aamulla oli olla tarkoitetusti kärjistetty esimerkki siitä, miten parisuhteessa tärkeintä oikeasti on yhteensopivuus henkisesti.

Noin 8/10 vaimosta täyttää sun aloituksen esimerkit, älä koskaan luule olevasi speciaali tehdessäsi nuo :)

Vierailija
16/16 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi saada eikä kukaan ole täydellinen. Omia ja toistenkin mokia ja vikoja täytyy vain sietää. Vaikka se onkin joskus vaikeaa..